Adrian_525 Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Hei! Hva kan jeg få for et blått skinninteriør til e34??? skal være ganske så strøkent...
Glenno Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Tipper rundt 5-6000kr. Lettere om du hadde hatt noen bilder igunn å vurdere og om den setene har noe utstyr som varme etc.. .
TheBirg Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Hva innebefatter dette interiøret ? Bare seter eller med dørsider og komplett ellers ?
Lars89 Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Trekker endel ned at det er blått. Har litt å si om det er sport, el osv men ville ikke gitt så mye... 2-6K avhenhig av tilstand.
marius paulsen Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 går ut ifra at det er standard seter siden ikke annet er oppgitt. for 3-5000kr får man jo m5 skinn inredning i sverge, standard setene koster oftest endel mindre enn det. det øker jo ikke akkurat verdien at dem er blå heller.
Glenno Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 går ut ifra at det er standard seter siden ikke annet er oppgitt. for 3-5000kr får man jo m5 skinn inredning i sverge, standard setene koster oftest endel mindre enn det.det øker jo ikke akkurat verdien at dem er blå heller. Er vel få som har tid til reise og spore opp deler i sverige vil jeg tro. Syntes blått er tøft jeg for skiller seg litt ut i mengden av alt det svarte.
marius paulsen Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 går ut ifra at det er standard seter siden ikke annet er oppgitt. for 3-5000kr får man jo m5 skinn inredning i sverge, standard setene koster oftest endel mindre enn det.det øker jo ikke akkurat verdien at dem er blå heller. Er vel få som har tid til reise og spore opp deler i sverige vil jeg tro. Syntes blått er tøft jeg for skiller seg litt ut i mengden av alt det svarte. man trenger jo ikke å reise til sverge å lete akkurat. er slikt til salgs flere ganger i uka på autopower. så er det bare å få det sendt med bussgods til et sted nærmere grensen og hente. hentet selv et totalt strøkent sports interiør i alcantara til min e 39 tror det ble 6000kr eller noe slikt totalt. men bevares er man så lat at man ikke gidder å gjøre det og heller vil bruke pengene på å kjøpe et blå skinn inredning som mest sansynlig ødelegger alle skjanser for vidre salg så må man vel få lov til det.
Glenno Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 går ut ifra at det er standard seter siden ikke annet er oppgitt. for 3-5000kr får man jo m5 skinn inredning i sverge, standard setene koster oftest endel mindre enn det.det øker jo ikke akkurat verdien at dem er blå heller. Er vel få som har tid til reise og spore opp deler i sverige vil jeg tro. Syntes blått er tøft jeg for skiller seg litt ut i mengden av alt det svarte. man trenger jo ikke å reise til sverge å lete akkurat. er slikt til salgs flere ganger i uka på autopower. så er det bare å få det sendt med bussgods til et sted nærmere grensen og hente. hentet selv et totalt strøkent sports interiør i alcantara til min e 39 tror det ble 6000kr eller noe slikt totalt. men bevares er man så lat at man ikke gidder å gjøre det og heller vil bruke pengene på å kjøpe et blå skinn inredning som mest sansynlig ødelegger alle skjanser for vidre salg så må man vel få lov til det. Som nevnt er tid noe ikke alle har. Er en 20 år uten barn etc.. så kan sjønne men klart gjør enn det slik du beskriver så er det jo greit nok .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå