Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

har gått og sett frem til dette nå i ett halvt år... er ikke lange ventetiden igjen nå. det kommer på bursdagen min, så jeg tror jeg vet hva jeg skal kjøpe til meg selv gett...

Skrevet

Nfs er tafatte greier. Har aldri kjeda meg mer enn når jeg spilte det seneste nfs som er ute nå jeg. Drifting delen på Nfs underground er det eneste jeg har likt. Nei, jeg ser heller mye mer frem til hele Gran Turismo 5 kommer!

Skrevet

Kan bli spennende å prøve dette, men har en skummel følelse av at det framdeles er den samme dårlige kjørefølelsen som har vert i nfs spillene siden Underground 2. Alle spillene etter det har hatt en helt unaturlig følelse på bilenene og kjøringen. Da blir det litt dødfødt for min del.

Men håper jo at det har endret seg i dette spillet :)

Skrevet

Synd de ikke skulle slippe en demo av det. Den datoen på slutten av traileren stemmer ikke efølge de på elkjøp. spillet slippes den 18nov visstnok...

Angående gt5, er det slik at baner og biler må kjøpes? eller gikk de bort ifra det igjen. er kjempe stor fan av gt serien, men om jeg må kjøpe spillet til 500kr, også fortsette og betale masse etter det så er det ike aktuelt for min del...

Skrevet
Er ikke sånn på GT 5 prologuen iallefall.Når jeg tenker meg om er det jo BMW der og,M3 og 1-serie tii prototypen f eks

er flere bimmers i prologue ja, har de alle;) hehe men selvom det ikke er sånn i "demo"'en så var det snakk om at det skulle bli slik i selve spillet...

Skrevet

NFS spillene har aldri vært bra, og kommer helt sikkert heller ikke til å bli det i fremtiden. Er overhode ikke noe å si på grafikken og den delen, men som Hagenisse sier, så mangler realismen på bilen der. Dessverre...

Skrevet

Gleder meg, jeg :D

Men dere snakker om GT5. Det er vel ikke akkurat så veldig god simulering av bilenes "handling" der heller, dog grafikken er sinnsyk. Her er Forza 2 myyye bedre. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...