///MFosse Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Nå kommer det nye Need For Speed Spillet snart ! NFS Undercover, og denne gang får vi låv å kose oss me både M3 og M6, tune, style og kjøre disse herlige bilene Her er traileren til Spillet : http://www.youtube.com/watch?v=eqSuKXMoJYg&NR=1 Gleder meg, gjør dere ?
eriklepe Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 lastet ned demo til dette spillet på ps3, utroolig bra hd kvalitet gleder meg til resten kommer. blir en fin julepresang til meg det!
dutten Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 må nok invistere i ps3 eller ny pc jeg og skjønner jeg : D
S.Arnesen Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 har gått og sett frem til dette nå i ett halvt år... er ikke lange ventetiden igjen nå. det kommer på bursdagen min, så jeg tror jeg vet hva jeg skal kjøpe til meg selv gett...
///MFosse Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 eriklepe: Hvor lastet du dette ned ? Fra PS store ? har ikkje funne demo enda eg
hagenisse Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Gleder meg, gjør dere ? Nope, bilspill hvor det ikke prøves å etterligne hvordan en bil oppfører seg utgår!
-Anders- Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Nfs er tafatte greier. Har aldri kjeda meg mer enn når jeg spilte det seneste nfs som er ute nå jeg. Drifting delen på Nfs underground er det eneste jeg har likt. Nei, jeg ser heller mye mer frem til hele Gran Turismo 5 kommer!
Søreng Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Kan bli spennende å prøve dette, men har en skummel følelse av at det framdeles er den samme dårlige kjørefølelsen som har vert i nfs spillene siden Underground 2. Alle spillene etter det har hatt en helt unaturlig følelse på bilenene og kjøringen. Da blir det litt dødfødt for min del. Men håper jo at det har endret seg i dette spillet
JoeNasty Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Dette blir vel ett tidsfordriv til GT 5 kommer,men tviler ikke på at det blir underholdene.Noen som har slippdatoen? EDIT: Så datoen når jeg så traileren
S.Arnesen Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Synd de ikke skulle slippe en demo av det. Den datoen på slutten av traileren stemmer ikke efølge de på elkjøp. spillet slippes den 18nov visstnok... Angående gt5, er det slik at baner og biler må kjøpes? eller gikk de bort ifra det igjen. er kjempe stor fan av gt serien, men om jeg må kjøpe spillet til 500kr, også fortsette og betale masse etter det så er det ike aktuelt for min del...
JoeNasty Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Er ikke sånn på GT 5 prologuen iallefall.Når jeg tenker meg om er det jo BMW der og,M3 og 1-serie tii prototypen f eks
S.Arnesen Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Er ikke sånn på GT 5 prologuen iallefall.Når jeg tenker meg om er det jo BMW der og,M3 og 1-serie tii prototypen f eks er flere bimmers i prologue ja, har de alle;) hehe men selvom det ikke er sånn i "demo"'en så var det snakk om at det skulle bli slik i selve spillet...
mAZE Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 NFS spillene har aldri vært bra, og kommer helt sikkert heller ikke til å bli det i fremtiden. Er overhode ikke noe å si på grafikken og den delen, men som Hagenisse sier, så mangler realismen på bilen der. Dessverre...
SondreLM Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Gleder meg, jeg Men dere snakker om GT5. Det er vel ikke akkurat så veldig god simulering av bilenes "handling" der heller, dog grafikken er sinnsyk. Her er Forza 2 myyye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå