BreitBau Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Ja var ikke så værst, var det vel Mysild?
///Mysild Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 noe... men legg opp bilde av standarbildet rett under det modda... må se sånn i forhold
///Mysild Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 numbero dos! helt klart! var griserått! men det forutsetter at kanten er sølv! hvis ikke blir det nok litt for svart
Eksos Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Litt usikker her egentlig, kanten kommer mer frem når den er som den er nå, men var ikke så aller verst med lakkert delvis kant heller... Hvorfor ikke gå amok med litt sort elektrikerteip, og gå noen meter ifra bilen din? Da får du jo se en anntydning av hvordan det vil se ut IRL..
///Mysild Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Litt usikker her egentlig, kanten kommer mer frem når den er som den er nå, men var ikke så aller verst med lakkert delvis kant heller... Hvorfor ikke gå amok med litt sort elektrikerteip, og gå noen meter ifra bilen din? Da får du jo se en anntydning av hvordan det vil se ut IRL.. med masse klarlakk på
jon///M Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 lakkert kant kan være utrolig tøft, ivertfall hvis du tørr å bryte litt med fargene.
Torek Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Sånn som de svarte felga der med rød kant tenkte jeg på(ikke nødvendigvis rød, men you get the point). JEG tror iallefall det hadde blitt snasent.
///Mysild Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 sorte felger kan bli kult, men jeg liker ikke svarte felger... passer kun på hvite biler.... men på en helsort bil, kan det bli kult, men nå har breitbau litt for mye kromdeler på bilen til å kunne ha sorte felger... dessuten må de være tettere skal de være svarte, blir for mye luft når ingenting fanger blikket bortsett fra de små bremsene bak felgene...
Ca///e Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Dette er nesten vanskelig for meg å innrømme da jeg ikke er glad i svarte felger. Men alternativ 2 med lakkert ytterkant synes jeg passet perfekt til bilen din. Bedre enn slik det er nå faktisk. Med svart ytterkant ble det mer eller mindre forferdelig...
Alpine White Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Helt klart alternativ 2, som jeg tror blir veldig gromt på bilen din
BreitBau Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Ja helt klart Ble veeeldig pent på det bildet.. Når det er sagt, kan noen kakke han som driver pulverlakkering.no i skallen og si det hadde vært fint med en epost som virker.. han der Opem har jo blitt anbefalt i raanern, og har tydeligvis peiling på pulverlakkering, så hadde vært artig å fått ett prisoverslag ogsåvidere.. Føler jeg får forklart utrolig dårlig over tlf.. Om ikke annet, gi meg epostaddressen telenor bruker..
S.Arnesen Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Alternativ 2 (høyre bildet) syns jeg ble litt mørkt. Hadde du hatt noen skikkelig k-sport bremser på innsiden så ville dette alternativet vært gromt. Men siden de orginale bremsene ble for fremhevet av de svarte felgene så syns jeg helheten var penere med felgene i den standen de er nå... Skal sies at vi har forskjellig smak da, så du må se bort ifra hva jeg mener;)
BreitBau Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Egentlig ikke en sak jeg har tenkt over, så takk for det:) Siden bilde 2 er det som ser best ut, er den eneste løsningen å kjøpe større bremser også når pengene strekker til Så forøvrig at det var 25% på Ksport bremser på Gs nå.. Synd ikke pengene strekker til akkurat nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå