Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele poenget mitt er at enten må det være noe galt med bilen, ellers så kan ikke denne sjåføren kjøre - om han ikke greier foreta filskifte påfølgt av "helt normal" akselerasjon, uten at bilen begynner å spinne...

Kan sette +1 på Sørengs innlegg fra min side :)

Ja, haha. Men nå er han sikkert sånn standard oslo sjåfør som alltid skal ligge først i køa og kjører med gassen å bånn hele tia. Men som sagt, må jo le av overskrifta da. Driftingbil for familien :P

er vel strengt talt de med tung fot som alltid ligger bakerst i køen ;-)

Skrevet

Dere som er dyktige til å skrive her, får skrive ett svar og sende inn. :) Dette var jo bare latterlig.

Skrevet

Jeg ville aldri kjøpt en bil med så mye krefter og automatkasse. Man bedrer jo ikke akkurat feelingen med underlaget.

Man skal ikke ha mye krefter på vinterføre i Norge, før det river løs..

Skrevet
På E18 en helt vanlig høstdag med noen plussgrader i luften og tørr asfalt blinker plutselig lampen i det jeg foretar en helt udramatisk hastighetsøkning i forbindelse med et filskifte.
Det hele var en smule pussig. 335d-en var utstyrt med Nokian Hakkapeliitta R, dekk som skal være blant de beste piggfrie.

Det er forbløffende at det ser ut til å være utenfor kompetansesfæren til de som står bak denne testen at det beste dekket for snøføre ikke behøver å være egnet til motorveikjøring på tørr asfalt.... Kan ikke akkurat betegnes som skodd etter forholdene, dette.

Like interessant er de langsiktige konsekvensene: Denne testen kommer til å bli liggende tilgjengelig for alle som søker etter tester på denne bilen. Ergo vil man altså om 3, 5 eller 10 år høre folk i markedet for en bruktbil som sier; nei, jeg har lest tester på internett, og 335d er visst utrygg å kjøre.

Slike tester er grunnen til at det er nærmest håpløst å bruke tid på argumentere med folk som forfekter meninger basert på at de "har lest tester på internett": Det finnes gode tester tilgjengelig, men svært mye er søppel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...