Gå til innhold

Hvilke lykter bør jeg velge til min e34?  

28 stemmer

1. 1. Hvilke lykter bør jeg velge til min e34?

• Angel Eyes
      7
    • Orginale lykter
      21

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, i dag så jeg at fjernlyset mitt har sprekt i glasset. Jeg har lenge hatt problem med dugg i frontlyktene.

Jeg må da få kjøpt meg noen nye lykter asap som faktisk lyser bra.

Jeg tenkte da på lykter med angel eyes, men er litt usikker på hvordan dette ville sett ut på en E34.

Eller burde jeg gå for vanlige lykter?

Skrevet

Min mening er at Sorte de lykter på E34 er de fineste lyktene. Spesielt på en mørk E34. Men utenom det vill jeg gått for de orginale. Syns Angeleyes på E34 så utrolig uorginalt. Men va enn du velger har du ihvertfall rette bmw'en :P

Skrevet

ikke kjøp angel eyes hvertfall. ser helt jævli ut på e34.

sorte de lykter ser ubergromt ut. blir litt mer sinna i fronten.

du kan jo bare sote sideblink og kjøpe nye sorte blink foran og bak kan det bare være hvite

Skrevet

Hmm, tenkte litt på det. Så de lyktene på Koed(hella) de var ganske fete. Men også ganske dyre kan du si.

Ville det passet til bilen min? Sølvgrå? Tenkte på hel lakkering, vet ikke helt om jeg skal ha samme farge. Eller en ny farge.

Skrevet

Synes IKKE angeleyes passer på E34. Det er noe som ikke stemmer og ser bare rart ut. Ser på bildet under at det ikke klaffer. Men dette er smak og behag. Stemte på orginale lykter :-)

E34-Angel-Eyes-2L.JPG

Skrevet

Ser det selv at det ikke stemmer helt 100%.

Tror jeg kommer til å gå for enten orginale lykter eller de svarte. Men er litt redd for at jeg evt kommer til å ødelegge dem hvis jeg kjører ut i vinter .p

Skrevet

der er noe som kalles "devil eyes" til e34,med mørke glass og ikke så lysende ringer liksom.de ser rimelig bra ut vil jeg påstå.

noen som gidder å finne bilder? kan gjør det senere idag om ingen fikser det før

Skrevet

dette er hva man kaller devil eyes. altså nye audi lysa.

dtxh32gnfftfqwrckl6w.jpg

men så er det noe som heter demoneyes. det er helt vanlige angeleyes. men siden det er bmw som har rettigheter på det, så kalles uorginale angeleyes for demoneyes.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...