Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulel få sprøytet ovatrol eller noe annet som dreper rust inn i diverse hull og sprekker i bilen. Noen som har et forslag på hvordan jeg burde gjøre dette?

Tenkte da spesielt på kanaler, osv.

Jeg har kompressor btw ;)

Skrevet

Du må ha en slange med en dyse i enden som spruter i 3-4 retninger. Denne dytter du helt inn. Så trekker du den ut mens du sprøyter.

Dette ble reneste erotikken :lol:

Skrevet
Du må ha en slange med en dyse i enden som spruter i 3-4 retninger. Denne dytter du helt inn. Så trekker du den ut mens du sprøyter.

Dette ble reneste erotikken :lol:

veldig erotisk med en slange som spruter 3-4 retninger ja :wink:

Skrevet

Owatrol fungerer fint det, dersom du spruter tynn tectyl over skal det holde noen år ;)

Skal gjøre det samme med min tenkte jeg, jobber med tectylering og rustbehandling (sandblåsing feks) av biler, greit å ha skikkelig utstyr :)

Skrevet

Polytrol er fint til å gjøre støtfangere og lister svarte igjen om de er blitt bleike... Men å bruke det mot rust er ikke akkurat det det er laget for.

Skrevet

Vil tro at en oljedusjsprøyte av type Biltema til 89,90 blanke norske kroner vil gjøre susen. Mulig bore noen små hull rundt dysen for optimal erotisk effekt.

Skrevet
Polytrol er fint til å gjøre støtfangere og lister svarte igjen om de er blitt bleike... Men å bruke det mot rust er ikke akkurat det det er laget for.

Ett tips jeg fikk fra OWA fabriiker for mange år siden :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...