HappyHenke Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Meget pene bilder med tøff lyssettning.Men how come det ikke er noe exif informasjon? Takk for det Exif info'en er vel vekke fordi jeg lagrer bildene med save-for-web funksjonen i CS3.. kanskje jeg bør slutte med det? Og lars, exif = informasjon om bildet, hvordan instillinger på kamera, hva zoom, ISO osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 flotte bilder, kjipe felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Prøver å sette rekord i ballongdekk eller? Neida... veldig bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Dirty bilder dette her ja:P Var nok en del som ble litt skuffa over "dirty" ikke jeg ihvertfall:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Lekker godt merke til forskjellen mellom ///M speil og org speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Bra bilder! Likte bilde nr 3! E36 er lekkert, eller hva? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Lekker godt merke til forskjellen mellom ///M speil og org speil Joda... M speilene er på plass i løpet av uken... er det tabu her inne å ta bilder av bilen når det er vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 er det tabu her inne å ta bilder av bilen når det er vinter? hmmmm..... kanksje... vinterfelger er ikke mye lekkert på gjennomsnittlig mange biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Ble bra bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Bra bilder! Likte bilde nr 3! E36 er lekkert, eller hva? =) E36 er HOT!! Bra at folk likte bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 er det tabu her inne å ta bilder av bilen når det er vinter? hmmmm..... kanksje... vinterfelger er ikke mye lekkert på gjennomsnittlig mange biler Har hørt det samme om hvite felger. om folk her bare tar bilder av bilen sin i sommermånedene så får de gjøre det... bilen min lever om vinteren også. men jeg skjønner godt folk som bare har "all show" biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 For å si det slik.,det finnes ikke EN god grunn til å ta bilde av breitbauen med hjul som er 12 cm inn i hjulbuen.. Så nei.. Herfra blir det ikke bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 For å si det slik.,det finnes ikke EN god grunn til å ta bilde av breitbauen med hjul som er 12 cm inn i hjulbuen..Så nei.. Herfra blir det ikke bilder... Synd for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Jeg var helst ute etter å få tilbakemelding på bildene jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Jeg var helst ute etter å få tilbakemelding på bildene jeg da... Ja noen skal jo alltid drive PR for sin egen bil i alle andres tråder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå