Gå til innhold

Den store off-topic tråden + Garasje Photoshoot (>_<)

Share

Anbefalte innlegg

Jeg var helst ute etter å få tilbakemelding på bildene jeg da... :lol:

Ja noen skal jo alltid drive PR for sin egen bil i alle andres tråder... :lol:

Svarte bare på ditt OT innlegg jeg da om at enkelte ikke vil ta bilder om vinteren :lol:

Alle bildene var dritbra, men når det gjelder det 1. bildet, tror jeg kanskje det hadde blitt griserått om du hadde fått litt mer fokus på bilene i bakgrunnen.. Var liksom det eneste jeg savnet.. Ble litt mye på bladet liksom..

Ellers er det absolutt ikke en skam de bilene der ;) Vinterdekk er vinterdekk da..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var helst ute etter å få tilbakemelding på bildene jeg da... :lol:

Ja noen skal jo alltid drive PR for sin egen bil i alle andres tråder... :lol:

Svarte bare på ditt OT innlegg jeg da om at enkelte ikke vil ta bilder om vinteren :lol:

Alle bildene var dritbra, men når det gjelder det 1. bildet, tror jeg kanskje det hadde blitt griserått om du hadde fått litt mer fokus på bilene i bakgrunnen.. Var liksom det eneste jeg savnet.. Ble litt mye på bladet liksom..

Ellers er det absolutt ikke en skam de bilene der ;) Vinterdekk er vinterdekk da..;)

Hehe, jeg er enig med deg der, hadde blitt veldig mye kulere med mer fokus på bilene i bakgrunnen. Men jeg trykket kamera tett oppi med f2.8 så da måtte det jo bare bli blurry hehe.

Var egentlig ikke ment som en seriøs photoshoot, men vi tenkte vi skulle ta noen bilder og noen av de kom ut ikke så verst, så da ble det slik at de nådde ut på bimmers.no :wink: . Utgangspunktet var jo tre skitne biler på vinterhjul, men jeg ble fornøyd med resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm:D Nydelig bil med veldig deilig farge..

Men står nyrene litt skjevt eller blir jeg lurt?

Takk for det hehe :)

Du blir nok ikke lurt, nyren er skjeiv. Har kjøpt ny grillramme, som blir lakkert til neste sesong tenker jeg hehe. (tenkte først det var nyren som var problemet, men kjøpte en ny og det fikset ikke problemet 100%, den klipset heller ikke rett innpå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok ikke lurt, nyren er skjeiv. Har kjøpt ny grillramme, som blir lakkert til neste sesong tenker jeg hehe. (tenkte først det var nyren som var problemet, men kjøpte en ny og det fikset ikke problemet 100%, den klipset heller ikke rett innpå)

Litt ot, men har du sjekket de "hakene" på grillrammen som nyren sitter i? Nyren skal presset over disse, men hvis en f.eks er bøyd litt ned så vil ikke nyren henge fast skikkelig..

Kjøpte du orginal grillramme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ot, men har du sjekket de "hakene" på grillrammen som nyren sitter i? Nyren skal presset over disse, men hvis en f.eks er bøyd litt ned så vil ikke nyren henge fast skikkelig..

Kjøpte du orginal grillramme?

Hmm interessant. Får sjekke opp i det. Eventuelt du kan sjekke opp i det, har nemlig et par ting som må utbedres før EU kontroll og lurte på om du hadde lyst å gjøre jobben :) Send meg en PM om det hørtes interessant ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å oppdatere her så kommer nok en ny tråd om treffet på kommende søndag. blir en del opphissende gjenstander å se på da. vi snakker rette bruken av ordet "fetish"

Seksuell fetisjisme er seksualitet der konkrete gjenstander, handlinger eller ideer blir tillagt seksuell tiltrekningskraft. Slike seksualiserte objekter og personlige, seksuelle særinteresser kalles seksuelle fetisjer. - WIKIPEDIA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...