MonsterE46 Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Jeg har også sinnsykt lyst å bytte til facelift panser, men gidd ikke å gjøre det visst det all for mye arbeid med å bytte lykter osv, jeg så på den linken som ble nevnt lenger oppe og så ikke ut som han hadde byttet noe annet en bare panseret. Hvilke sider eller steder selger slike pansre?
Ivanrogov Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Gs og Koed har vel panser. Og din lokale bmw forhanlder. Fryktelig lyst på facelift panser jeg også!
MonsterE46 Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 oki..takker, har vært i kontakt med koed, og de sa at det panseret vill ikke passe med orginal-lykter og de sender ikke pansre lenger. Det må hentes, grunnet mye skader under levering:( menmen, får forsette å leite, fant det ikke hos gsbildeler, men de finnes vel i bergen..så kunne tatt meg en tur:)
Ivanrogov Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 BUMP. Noen som vet hva som må gjøres?
morteym Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Jeg er nesten sikker på at jeg har lest at det passer rett på, isåfall tror jeg ikke det er mye som skal til uten at jeg vil holdes ansvarlig for det Skjønner ikke at du vil ha facelift looken jeg da, når det gamle ser mye bedre ut. Ihvertfall med prefacelift skjermer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå