|Ole| Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Har en kompiss som har bestilt turbochip til E30 sin, eg lurte på om eg kunne bruke samme programvaren i min e30 når eg har 2 rader hjerne og han har 3 radern!?
|Ole| Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 men eg kan vel bruke programvaren til å lage ny chip til min?
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Hehe.. Vær no ikkje kvien på å legg opp nytt..
Fekzen Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Ett turbochip är (för att fungera bra) anpassat efter en unik setup. Därmed ska man ha mycket tur om ett turbo chip gjort för en viss bil passar och fungerar bra i en annan bil. Det ställer ofta till mer problem än nytta om man försöker köra med ett chip som är anpassat efter ett annat bygge. Så kör inte med ett chip som inte är anpassat efter din bil , det är mitt tips iallafall. Det går inte att använda ett chip anpassat för en speciell hjärne i en annan hjärne heller, olika box nummer innebär olika mjukvara. Mvh Adde Fekzen
Frode_E30 Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Du får rive i et skikkelig sprut da.. Skal muligens selge et Haltech e6x etterhvert. Ferdig loddet, plug & play.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå