Gå til innhold

Hvilken dato passer for folket?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for folket?

• Søndag 7 Juni 09
      13
    • Søndag 14 Juni 09
      8
    • Søndag 21 Juni 09
      19
    • Søndag 28 Juni 09
      9

Anbefalte innlegg

• Svar 487
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har vel ikke det ståre BEHOVET jeg heller, men d hadde jo vært mosromt å ta noen pils sammen med gjengen da :)

Drikker du pils du da Kai :shock:

Det går vel heller i denne håper jeg ;)

gn27v33xvmjxmoj5x9y9.jpg

Skrevet
Har vel ikke det ståre BEHOVET jeg heller, men d hadde jo vært mosromt å ta noen pils sammen med gjengen da :)

Hehe.. Skal jeg LOVE deg :D

gn27v33xvmjxmoj5x9y9.jpg

Tja, kan vel ta med den LITT mindre ekslusive utgaven eller hva MaxMekker :) Den der står på æreshylla den :P Og der står den GODT ;)

Skrevet

Hehe.. Skal jeg LOVE deg :D

gn27v33xvmjxmoj5x9y9.jpg

Tja, kan vel ta med den LITT mindre ekslusive utgaven eller hva MaxMekker :) Den der står på æreshylla den :P Og der står den GODT ;)

Kai, brennevin er til for å drikkest, ikke lagres på ei eller anna hylle. Hvilken glede har du av ei steingammal flaske med brennevin når pleiersken på gamlehjemmet bare tillater deg å drikke et glass portvin på juleaften?

BTW: Den der har allerede vært lagret mer enn lenge nok allerede før den kom i ditt eie ser jeg.

Sprett korka, og nyt den. NÅ 8)

Skrevet

Campingen i valldalen er fin den :)

nå var jo tanken å få samla folket på motsatt side av fjellet der denne campingen ligger da :)

Men for all del, nå er det jo ikke mer enn en 30/40 min fra Åndalsnes da, så er jo ikke noe langtur det er snakk om dette :)

Tanken var å samle folket her på Åndalsnes å kanskje ta en cruising i kortesje opp trollstigen å ned i valldalen :) Men kan jo legge det opp slik att en samlest i valldalen om kvelden også for den som vil, eller omvendt :) Kom igjen alle sammen, kom med forslag, tips og ideer :D Dette er første gangen for meg og knut_olestad :oops::lol:

Skrevet

Espen M33: Jeg NYTER den i korte drag.. En eller to mens jeg ennå kjenner den fyldige gode smaken, så går jeg over på noe annet når smaksløkene begynner å bli bedøvd... Er da plenty go den jr. utgava der da Espen. Har da også noen andre saker på lur til en regnværsdag :) Flere sorter "Famous Grouse", Flere sorter "Jack Daniels", "Tullamore Dew" osv osv.. Og det er Whisky/Whiskey-samlinga. Så kommer det andre i tillegg.. Er velsignet med gode kamerater som tenker på meg når de er ute å reiser. Ikke sant MaxMekker? :D Jeg er som dere sikkert skjønner glad i brunt brennevin... Men liker også en god øl en gang i blant :) Så er det sagt..

Og til opplysning: Ingenting av det som står i skapet går ut på dato :) Hehe... Men jeg gidder ikke nødvendigvis å drikke meg full hver gang jeg tar meg en liten en da.. Dermed så varer det litt lenger også.. Sorry for OT folkens.. Iallefall ett aldri så lite sidespor ;)

Når det er sagt:

SKÅL :beer:

nå var jo tanken å få samla folket på motsatt side av fjellet der denne campingen ligger da :)

Men for all del, nå er det jo ikke mer enn en 30/40 min fra Åndalsnes da, så er jo ikke noe langtur det er snakk om dette :)

Tanken var å samle folket her på Åndalsnes å kanskje ta en cruising i kortesje opp trollstigen å ned i valldalen :) Men kan jo legge det opp slik att en samlest i valldalen om kvelden også for den som vil, eller omvendt :) Kom igjen alle sammen, kom med forslag, tips og ideer :D Dette er første gangen for meg og knut_olestad :oops::lol:

Jaja, mitt poeng var da som følger:

Cruising på Åndalsnes-kjøre Trollstigen-samles på platået, sparke dekk, prate bil, ta bilder og genrellt kose oss-Så dra på campen å fortsette kosen der :) Det er mitt forslag. Og ikke noe annet enn det, blir ikke sur jeg hvis noen finner på noe bedre, men det sosiale er vel også en del av pakka eller hva?

Skrevet

Cruising på Åndalsnes-kjøre Trollstigen-samles på platået, sparke dekk, prate bil, ta bilder og genrellt kose oss-Så dra på campen å fortsette kosen der :) Det er mitt forslag. Og ikke noe annet enn det, blir ikke sur jeg hvis noen finner på noe bedre, men det sosiale er vel også en del av pakka eller hva?

Det er ikke min mening å bryte inn i diskusjonen om 12-åringer vs. 21-åringer som pågår, men jeg hiver inn en stemme for forslaget over likevel. Det nye utkikksplatået ved Gudbrandsjuvet ser også ut til å være verd å få med seg.:)

Det hadde da gått an å møtes f.eks. på Horgheimseidet for dem som kommer fra alle retninger, så glir man langsomt opp Isterdalen, med foto-op i Trollstigen, før man møter opp på Campingen.

Jeg tror at for å få tommelen opp for et samlingssted lettest mulig, er det en fordel om den som sier "ja" har visse inntektsmuligheter gjennom å gå med på møtet - slik som her.:) Og siden BimmerKing har kunnet snakke med campingplassdriveren på forhånd, bør man kanskje slå til snart hvis det ikke dukker opp noe klart bedre.:)

Skrevet

Ja, klart det er en del av pakka :D Sparke dekk er nå en stor del av slike ting, samt det sosiale ;) Ser nå når jeg leser gjennom innlegget mitt tidligere her att jeg har ordlagt meg litt rart ett par steder :P

Skrevet

Campingplasseieren er faren til en av fadderne på sønnen min, så avtale får vi ;) Men som sagt. På det tidspunktet dette er planlagt, nærmer turistsesongen seg med stormskritt, så jo tidlgere vi evt finner ut at dette er en ting vi finner intressant, jo bedre er det. Dette vil jo bli intressant for alle aldersgrupper det.. Det sosiale er i mine øyne like viktig som resten ;)

Skrevet
Campingplasseieren er faren til en av fadderne på sønnen min, så avtale får vi ;) Men som sagt. På det tidspunktet dette er planlagt, nærmer turistsesongen seg med stormskritt, så jo tidlgere vi evt finner ut at dette er en ting vi finner intressant, jo bedre er det. Dette vil jo bli intressant for alle aldersgrupper det.. Det sosiale er i mine øyne like viktig som resten ;)

Ca 400 pr hytte du sa tidligere her ? :) Mange hytter er det som kan stilles til disposisjon da ? :)

Skrevet

Ja, etter det han sa i forbifarten da jeg traff ham her om dagen så sa han 400, men det var muligens åpent for diskusjon. Hvor mange hytter vi her snakker om er jeg litt usikker på :) Men det kan undersøkes...

Her er forresten ett kart som viser i MEGT grove trekk om plasseringer av ting :) Det kan legges til att dette er meget morsomme veier å kjøre litt aktivt på. Noe man kan gjøre uten å kjøre fort her ;)

d8kdn679ywofiufsv1mo.jpg

Hvis det skulle være intresse for det så kan jeg lage ett kart med inntegninger og eventuelle kjøreruter her. Men det gidder jeg ikke før i morgen ;):P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...