Gå til innhold

Hvilken dato passer for folket?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for folket?

• Søndag 7 Juni 09
      13
    • Søndag 14 Juni 09
      8
    • Søndag 21 Juni 09
      19
    • Søndag 28 Juni 09
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gudbrandsjuvet Camping is also situated by the impressive Gudbrandsjuvet at the road RV 63 between Valldal and Åndalsnes, approx. 15 km from the centre of Valldal and 20 km from Trollstigen.

Open: 25.5 15.9

No of cabins: 13

No of beds: 52

Cabin category: GU1-13. 1-room log cabins (12m2) with beds for 4 people (bunk beds), refrigerator and hot plate. Electric heating (panel heater). Pillows.

In addition: Sanitary installation with separate showers and WC for ladies and gentlemen, wash room with washing machine and tumbler drier. Cooking facilities. Playground. Kiosk. Available space for tents, caravans and campers (power connection). Fishing licences for sale for trout river. Good walking possibilities. Bed linen for hire.

:)

• Svar 487
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Åndalsnes.. det er jo der hvor Westnofa Industrier holder til, WONDERLAND-madrassen... Vært på fabrikksbesøk for, tja... mange år siden... Knakande fint der folkens. Hadde ei campingovernatting der også, i 00/01 tror jeg. Hmm... må sette opp ferieønske nå, skjønner jeg...

Skrevet
Enten det, eller så får man gjøre som bjørnen og drite i skogen :)

Går dem ut av buret da? Går dem alene, eller får dem følge av en vokter, det hørtes dumt ut, dyrepasser, er det bedre??? Er kansje litt blond jeg da...

Skrevet

Driverne av Åndalsnes camping tar i mot dere med glede, men dere bør være tidlig ute med bestilling.

Nummeret finner dere litt tilbake i tråden.

Svigers jobber på Westnofa faktisk.

Broren min gjorde også det, men da de nedbemannet før jul fikk han fyken :(

Skrevet

Går dem ut av buret da? Går dem alene, eller får dem følge av en vokter, det hørtes dumt ut, dyrepasser, er det bedre??? Er kansje litt blond jeg da...

Her oppe har vi bjørnen som lever fritt skjønner du, er ikke så mange av dem, men om du skjekker telefonkatalogen så vil du nok finne noen ;)

Skrevet
Driverne av Åndalsnes camping tar i mot dere med glede, men dere bør være tidlig ute med bestilling.

Hmm... Jobber i møbelforretning, så jeg selger Wonderland-madrasser. Westnofa er vel "moderbedriften", med flere spesialfelter under seg. Dem produserer interiør til busser også om jeg ikke tar feil???

Skrevet

Her oppe har vi bjørnen som lever fritt skjønner du, er ikke så mange av dem, men om du skjekker telefonkatalogen så vil du nok finne noen ;)

Akkurat som i nord-norge... Både i Harstad og Tromsø går isbjørner fritt rundt omkring i gatene... Prøver fortvilt å overbevise østlendinger om det, men dem går ikke fem på ennå... ;-);-);-) Neida...

Skrevet

Hmm... Jobber i møbelforretning, så jeg selger Wonderland-madrasser. Westnofa er vel "moderbedriften", med flere spesialfelter under seg. Dem produserer interiør til busser også om jeg ikke tar feil???

Det stemmer.

De produserer seteputer til alt mulig rart, blant annet busser :)

Skrevet

Mjelva camping er jo også på Åndalsnes :) Det ligger rett over veien for der jeg leier meg verksted :D

Der har jo vi som leier en KJEMPE stor uteplass, kanskje jeg skal høre med han som står for leie av denne plassen om en kanskje kan få bruke plassen der, for parkering og lignende:) så har en camping ca 50 meter fra parkering å eventuelt området for en fest :D Ikke like naturskjønt som valldalen, men dog :)

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...