Gå til innhold

Hvilken dato passer for folket?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for folket?

• Søndag 7 Juni 09
      13
    • Søndag 14 Juni 09
      8
    • Søndag 21 Juni 09
      19
    • Søndag 28 Juni 09
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men nå må dere komme med forslag til en tid :) En eller anna plass i mai eller juni hadde vert fint, da godværet somregel melder seg :)

Trollstigen åpner vel vanligvis sent i mai, og dermed er vi over i juni.:)

Det beste er vel å styre utenom fellesferien: Muligheter for bedre oppmøte fordi færre er bortreist på ferie - samtidig er det mindre køproblemer i Trollstigen, og lettere å finne fellesparkering på toppen av Trollstigen, samt ved Trollveggen.

Egentlig ville jeg anbefalt å vente litt ut på sommeren, når temperaturene kan ventes å være høyere - men dersom man arrangerer noe i juni, har man tid til et sensommertreff i august hvis forsommermøtet blir vellykket.:)

skulle gjerne ha fått ut endel av garasjebilene som står rundt her, diverse M3, E28 av ymse slag samt andre som ikke nødvendigvis bærer BMW-logo :)

Åh, ikke bare BMWer, altså? Kanskje ikke dumt - muligheter for bedre oppmøte, og entusiaster kan konkurrere om hvilket merke som har flest som stiller.:)

• Svar 487
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sånn jeg ser det så skal man ikke være arrogante på hvem som får lov å komme, har jo mye pent rundt om som trenger å få lufta seg :)

Men kommer det noen med oppråna volvo full av wonderbaum og senka med bosch så skal jeg personlig jage dem ;)

Skrevet

Forundrer meg ikke ;)

Tror vi satser på juni, er stort sett pent vær her da, og som sagt, ingen fellesferie som ødelegger.

Kan noen sjekke opp om det er andre større treff i juni?

Og i såfall når?

Skrevet

Typisk at dere skal ha noe slik i juni.. da er jeg selvfølgelig ute på bløjan blå igjen.. om jeg ikke har skiftet båt da :) Nesten verdt å skifte båt med tanke på mange flotte bimmers på tur opp trollstigen 8)

Skrevet

Dette kan bli bra det :) vis nå dere som har oppdaget tråden sier det til 10 eller 20 kompiser så blir dette knall :) i juni er det jo gatebil en eller annen gang, kanskje jeg husker feil? Men det er bare å styre unna den eventuelle helga ;) håper på kø fra byen, til toppen av trollstigen jeg nå ;)

Skrevet

Ta må berre bli fullført! Må berre finne en dato fortest muli så alle kan kan sette av den dagen! Må mest sannsyneli bli på en søndag da flest har mulighet til å stille.

Dette kan bli tidenes trollstigen tur!

Skrevet
Dette hørest ut som at det kan bli go greier....stille opp visst det bli bra vær :D

Har du blitt redd for regn og no da?

Altid vært redd for regn...hehe...trudde du visste det e :D

Skrevet
Få på meninger folkens :)

Ok, jeg skal prøve å holde meg til ett tema om gangen.

Vær: Arrangører av utendørs tilstelninger pleier ofte å få værstatistikk fra Meteorologisk Iinstitutt som viser prosentvis sannsynlighet for nedbør på aktuelle arrangementsdager.

Men det spørs om vi kanskje ikke skal fokusere for mye på mulighetene for nedbør: Mai er den desidert tørreste måneden i året i dette området, og juni er ikke veldig mye fuktigere. Åndalsnes er f.eks. tørrere i juni måned enn Arendal.

Da tror jeg man kanskje skal ta mer høyde for at temperaturene særlig tidlig i juni kan være lave - 10-12 grader i lavlandet, med muligheter for ennå lavere temperatur i fjellet. I så fall kan det være gunstig å ha treffet i nærheten av et sted som er søndagsåpent, og der det går an å kjøpe mat og få igjen varmen.

Skrevet
Få på meninger folkens :)

Ok, jeg skal prøve å holde meg til ett tema om gangen.

Vær: Arrangører av utendørs tilstelninger pleier ofte å få værstatistikk fra Meteorologisk Iinstitutt som viser prosentvis sannsynlighet for nedbør på aktuelle arrangementsdager.

Men det spørs om vi kanskje ikke skal fokusere for mye på mulighetene for nedbør: Mai er den desidert tørreste måneden i året i dette området, og juni er ikke veldig mye fuktigere. Åndalsnes er f.eks. tørrere i juni måned enn Arendal.

Da tror jeg man kanskje skal ta mer høyde for at temperaturene særlig tidlig i juni kan være lave - 10-12 grader i lavlandet, med muligheter for ennå lavere temperatur i fjellet. I så fall kan det være gunstig å ha treffet i nærheten av et sted som er søndagsåpent, og der det går an å kjøpe mat og få igjen varmen.

Vi har jo minst 2 plasser i gangavstand :)

Temperaturen bruker sjelen være så lav her i Juni, i allefall ikke som jeg husker, men nå kan det hende jeg har selektiv hukommelse :)

Skrevet

Temperaturen bruker sjelen være så lav her i Juni, i allefall ikke som jeg husker, men nå kan det hende jeg har selektiv hukommelse :)

Selektiv hukommelse kan være veldig grei å ha noen ganger.:)

Jeg har sånn hukommelse :P:D hehe :D det er ikke alltid like lurt :oops::P Men å satse på noen værguder er nesten umuli siden dem somregel lyver :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...