Gå til innhold

Hvilken dato passer for folket?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for folket?

• Søndag 7 Juni 09
      13
    • Søndag 14 Juni 09
      8
    • Søndag 21 Juni 09
      19
    • Søndag 28 Juni 09
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

I grunn ikke, vi kom til enighet om at de som kommer langveis fra slår seg til på campingene, så tar vi andre turen innom og hilser på, så får man jo se hva som skjer :)

Er jo tross alt første gang jeg har gjort dette, så om det blir gjentatt så kan vi prøve få med flere lokale folk til å arrangere, eller hva tror du?

• Svar 487
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvordan er det "oppe" på trollstigen? Er ikke kjent der, er det parkeringsplass eller kjører vi rett ned igjen? :P

Skrevet
I grunn ikke, vi kom til enighet om at de som kommer langveis fra slår seg til på campingene, så tar vi andre turen innom og hilser på, så får man jo se hva som skjer :)

Er jo tross alt første gang jeg har gjort dette, så om det blir gjentatt så kan vi prøve få med flere lokale folk til å arrangere, eller hva tror du?

Ja skjønner:)

Om dette blir en Stor greie så må vi nå prøve å få organisert noe autoslalom eller noe lignende til neste gang;)

Skrevet
Hvordan er det "oppe" på trollstigen? Er ikke kjent der, er det parkeringsplass eller kjører vi rett ned igjen? :P

ikke når jeg var der, men da holdt de på og bygge noe greier ivertfall..

uansett veldig fint sted! synd e30'n muligens blir solgt i morra :( hadde vært kjempe morsomt og tatt turen ditt igjen.

Skrevet

ikke når jeg var der, men da holdt de på og bygge noe greier ivertfall..

uansett veldig fint sted! synd e30'n muligens blir solgt i morra :( hadde vært kjempe morsomt og tatt turen ditt igjen.

Skrevet
Få til en plass å møtes på vi som er fra Ålesund og området og kjøre sammen da?

Lorve: Sindre, terje, vidar er med sikkert? ;)

Er vel god plass på byggern'n inn med Olsvik rundkjøringa...? ligger rett siden av der en kjører innnpå brusdalen 8)

Skrevet
Få til en plass å møtes på vi som er fra Ålesund og området og kjøre sammen da?

Lorve: Sindre, terje, vidar er med sikkert? ;)

Er vel god plass på byggern'n inn med Olsvik rundkjøringa...? ligger rett siden av der en kjører innnpå brusdalen 8)

Kom opp med et klokkeslett da, så kan jeg henge meg på fra Sjøholt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...