Gå til innhold

Hvilken dato passer for folket?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for folket?

• Søndag 7 Juni 09
      13
    • Søndag 14 Juni 09
      8
    • Søndag 21 Juni 09
      19
    • Søndag 28 Juni 09
      9

Anbefalte innlegg

• Svar 487
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er vel i grunn slått fast at det blir helga rundt den 20.

Tror du at du kunne snakket med trådstarter og fått han til å stoppe voten, og legge inn i første innlegg at man sikter seg inn i helgen rundt den 20?:)

Skrevet
Ellers vil jeg foreslå at de som trenger plass å sove tar kontakt med Åndalsnes camping på xx xx xx xx allerede nå for å sikre seg plass :)

Har Åndalsnes Camping fortsatt ikke en fungerende nettadresse?

Det behøver ikke være et stort problem: Dersom jeg selv skulle velge overnatting i området, er det flere som hadde kommet lengre opp på prioriteringslisten. Felles for dem er at de er noen minutters kjøring lengre unna metropolen Åndalsnes, men til gjengjeld i mer idylliske og dramatiske omgivelser - dvs. nærmere det turistene kommer for å se:

Ved foten av Trollveggen: http://www.trollveggen.com/index.php

Telefon: +47 712 23 700 - Telefax +47 71 22 16 31 - epost: post@trollveggen.com

Ved foten av Trollstigen: http://www.trollstigen.no/

Tel: +47 71 22 11 12 - Mob: +47 913 90 105 - Fax: +47 71 22 22 48

Med utsikt til Romsdalshorn: http://www.mjelvacamping.no/

Tlf. +47 71226450 Fax. +47 71226877 E.mail : mjelvac@eunet.no

Skrevet

Det er vel i grunn slått fast at det blir helga rundt den 20.

Tror du at du kunne snakket med trådstarter og fått han til å stoppe voten, og legge inn i første innlegg at man sikter seg inn i helgen rundt den 20?:)

Knut_olestad er trådstarter her :) jeg har kasta forslaget i lufta til han, å han har forsøkt, men fikk ikke det helt til :) Så jeg foreslo att han kunne ta det opp med en av moderatorene :)

Skrevet
Hørest artig ut :) Må si jeg gleder meg! Har hørt at Åndalsnes er rånernes mekka ;)

Det er ikke som det en gang var, husker for 4 år si da jeg kom ned til Åndalsnes så var det gjerne opp i mot 60-70 biler ute klokka 7 på kvelden, å da holdt det jamn flyt til klokka 2 på natta ;) det er ikke helt slik lengere :roll:

Skrevet
Kanskje det blir sånn når det kommer MASSE BMWer oppover! :D

Endelig noe å gruble på for lokapolitikerne, og mye godt å skrive om for lokalavisene ja.... Kan se for meg overskriftene:

Rånere med bmw gjør atter en gang Åndalsnes gater utrygge! :wink:

Skrevet
Kanskje det blir sånn når det kommer MASSE BMWer oppover! :D

Ja, kanskje, kanskje ikke :D

Jeg savner en skikkelig kveld jeg asså :D Men nå er det ikke meninga att det skal forest under påstandene til avisa og politiet da :) Så eventuell ``burning`` eller ``raskjøring`` blir opp til hver enkelt person på eget annsvar ;) Politiet får sikkert ferten i dette her å kommer til å holde seg ute i gatene både fredagskveld og lørdag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...