Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som kunne bestill og lagt inn bud for meg på www.ebay.de

Hadde vert supert, du bestiller så overfører jeg penger som du igjen overfører til han som selger.

Resten kan vi ta via PM.

Tusen takk på forhånd :)

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nysgjerrigheten råder :D

Jeg kan desverre ikke, men kan sikkert være behjelpelig med åssen du skal gjøre det eventuelt.. Nå har jeg prøvd paypal, og stoler mer på paypal enn gjennomsnittsbrukeren på ett nettforum..

Skrevet
paypal sikrer pengene for deg, så hvis du ikke får varen... da gir de deg pengene dine igjen, og så ordner de opp med selger.... trygt og enkelt...

Mener ikke å stikke hull i noen ballong her, men har du prøvd å få penger igjen fra paypal noen gang? Jeg har prøvd ved 2 tilfeller, mulig jeg bare har vært uheldig.

En gang selger rett og slett tok pengene og ignorerte meg og en annen gang da varen jeg fikk var mangelfull. Den mangelfulle varen måtte jeg sende i retur, kostet meg 400 kr, men fikk i hvertfall ny. Dette var paypal sin fortjeneste. Først da jeg varslet paypal var selger villig til å ordne ny vare. De andre pengene regner jeg ikke med at jeg ser igjen, er 10 måneder siden kjøpet nå, og paypal har ikke gjort noen verdens ting. Det er snakk om rundt 2000 kr, så tro meg, jeg ha presset på for å få det igjen. Min erfaring er at tryggheten til paypal ligger i det at selger ikke får kontoinformasjonen din.

Med det sagt, det har gått galt 2 av rundt 80 ganger jeg har brukt ebay. Leser man feedbacken til folk nøye så går det stort sett bra.

Skrevet
Jeg kan ikkje selv fordi jeg ikkje er 18, enkelt og greit :)

Greit og ærlig svar.:)

Hvis du savner respons, ville jeg anbefale deg at du legger ut litt mer informasjon om:

• *Betalingsform - er dette en selger som aksepterer kortbetaling eller PayPal, eller er det snakk om konto-til-konto overføring?
  • *Feedback: Selger med god og solid feedback-profil på eBay?

• *Er dette en pakke som blir levert av Posten, eller er det noe større som man evt. må avtale hjemkjøring av med Tollpost?
  • *Fortolling: Jeg antar at dette er noe som koster over 1000 NOK, og derved ikke kvalifiserer til forenklet tollbehandling.

Siden emnet har vært nevnt, kan jeg legge til at jeg har med suksess krevd få innbetalinger refundert av PayPal - jeg regner PayPal som sikkert og komfortabelt, også for kjøper, det viktigste er gjerne å sette seg inn i tidsfristene for å kreve beløp refundert.:)

Skrevet

hvor mye er du villig til å by på de lyktene da?

kan sikkert hjelpe deg, men orker ikke sitte å by hele uka.

Auksjonen slutter om 5 dager

Skrevet
Nå står det jo at han sender til Tyskland da. Har du vært i kontakt med selger og hørt om han sender til Norge da? Og eventuelt hvor mye det blir :)

Han har skrevet i annonsen at han gjerne sender til andre land og, men da øker frakta.

PS:

Selger tar ikke PayPal. Så her må man betale til utenlandskonto.

Men har kun hatt positive erfaringer på det også.

Skrevet

Hehe ja så det nå :)

Men han sender med dhl står det.. da blir det også et gebyr til dem utover fraktprisen og moms oppå der igjen som kommer på egen regning i ettertid, så hvis man skal hjelpe deg med dette så er det greit å finne en løsning på hvordan det skal løses på tryggest måte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...