heltn Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 ja det er sant. dere vet bedre enn meg, hvor mye blir alt i alt da ca?
wabby Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Det kommer ann på hva salget går for. Kjenner heller ikke til fraktkostnadene til DHL.
Der Barockengel Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Jeg sendte en forespørsel til selger på ebay.de, og det ser ut til at det ikke vil være noe problem å få ham til å være med på å bruke en gunstig måte å sende til Norge: hallo versand ist möglich kostet aber 30 euro,wenn du einen billigeren kennst sag bescheid.
heltn Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 ahh, tusen tusen takk er bare 3 dager og 15 timer igjen
Der Barockengel Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 For å oppsummere litt, vil altså kostnadene dine ved evt. å kjøpe disse lyktene bli: *Kjøpssum for lykter. *Porto - anslått til 30 Euro. *Norsk moms - 25% av kjøpssum og porto. *Fortollingsbegyr til posten. *Gebyr til banken for kontooverføring til Tyskland. Ellers bør du tenke grundig over at siden denne auksjonen ikke kan betales med PayPal, har du færre reaksjonsmuligheter hvis noe går galt. Og siden du får andre til å stå for handelen for deg, må du ta med i betraktningen hvor mye du kan forvente at andre legger i å løse problemene. Men heldigvis er det relativt sjelden handel via eBay byr på problemer.
heltn Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Ja, er villig til og betale en del fordi der Men tusen takk, kanskje vi kan snakkes om ett par dager? blir billige da om ingen andre byr mer en 56EUR
ehrnst Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 tro meg. går de for 56 euro er det once in a lifetime
Der Barockengel Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 tro meg. går de for 56 euro er det once in a lifetime Jeg har anslått ca-verdien på Startec-baklyktene for å være rundt 200 Euro - bare godkjenningspapirene selges ofte for opp mot 15 Euro. Og akkurat nå registrerer jeg at ebay-auksjonen alt har passert 200 euros-grensen. For ordens skyld ville disse lyktene, hvis de ble solgt for 200 euro totalt ha kostet i overkant av 2800 norske kroner når all porto og alle avgifter var betalt.
heltn Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 ok, er villig til og betale det du kan legge inn ett bud på 230 om du gidder
Der Barockengel Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Beklager, men av prinsipp byr jeg ikke på eBay-auksjoner der prisen blir såpass høy, hvor selger ikke tilbyr kjøper-sikkerhet i form av PayPal.
heltn Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 aha, daså ok, takk for hjelpen uasett
heltn Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Noen som kan by? Hadde vert så supert om di kom til emg enn dag 1 dag igjen nå Noen?
koolart Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Disse kommer nok på over 4000 ferdig hjem om de må Momses inn. Er du villig til det?
Der Barockengel Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 He-he - passert 270 euro, og ennå mange timer igjen... Jeg ser at disse lyktene hadde gjort seg på E30 prosjektet ditt, heltn, men hvis du skal bruke bilen til hverdags, tror jeg et Startec-sett med litt flere bruksspor er like greit. Smører du deg med litt tåmodighet, kan du nok finne noen for vesentlig mindre penger enn disse.
heltn Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Okok, takk for svar fra alle:) Ja ble dyre etter hvert gitt. får kjøpe noen og leite videre jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå