Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg sendte en forespørsel til selger på ebay.de, og det ser ut til at det ikke vil være noe problem å få ham til å være med på å bruke en gunstig måte å sende til Norge::)

hallo versand ist möglich kostet aber 30 euro,wenn du einen billigeren

kennst sag bescheid.

Skrevet

For å oppsummere litt, vil altså kostnadene dine ved evt. å kjøpe disse lyktene bli:

*Kjøpssum for lykter.

*Porto - anslått til 30 Euro.

*Norsk moms - 25% av kjøpssum og porto.

*Fortollingsbegyr til posten.

*Gebyr til banken for kontooverføring til Tyskland.

Ellers bør du tenke grundig over at siden denne auksjonen ikke kan betales med PayPal, har du færre reaksjonsmuligheter hvis noe går galt. Og siden du får andre til å stå for handelen for deg, må du ta med i betraktningen hvor mye du kan forvente at andre legger i å løse problemene.

Men heldigvis er det relativt sjelden handel via eBay byr på problemer.:)

Skrevet

Ja, er villig til og betale en del fordi der =P~

Men tusen takk, kanskje vi kan snakkes om ett par dager?

blir billige da om ingen andre byr mer en 56EUR :lol:

Skrevet
tro meg. går de for 56 euro er det once in a lifetime

Jeg har anslått ca-verdien på Startec-baklyktene for å være rundt 200 Euro - bare godkjenningspapirene selges ofte for opp mot 15 Euro.

Og akkurat nå registrerer jeg at ebay-auksjonen alt har passert 200 euros-grensen.

For ordens skyld ville disse lyktene, hvis de ble solgt for 200 euro totalt ha kostet i overkant av 2800 norske kroner når all porto og alle avgifter var betalt.

Skrevet

He-he - passert 270 euro, og ennå mange timer igjen...

Jeg ser at disse lyktene hadde gjort seg på E30 prosjektet ditt, heltn, men hvis du skal bruke bilen til hverdags, tror jeg et Startec-sett med litt flere bruksspor er like greit. Smører du deg med litt tåmodighet, kan du nok finne noen for vesentlig mindre penger enn disse.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...