Helleberg Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Skal selge frontblekket og is leppa sammlet. Altså alt under fangeren. Usikker på pris, men skal bort. Bilde i første post.
Zeeks_Racing Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 pris på 325 bremsene dine foran og F.K Automotive demperane samlet?
Helleberg Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 pris på 325 bremsene dine foran og F.K Automotive demperane samlet? 800kr
Helleberg Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Skal selge frontblekket og is leppa sammlet. Altså alt under fangeren. Usikker på pris, men skal bort. Bilde i første post. Trodde fronten skulle bli solgt over natta jeg, ingen som vil friske opp sin gammle E30 med en liten facelift?
Erik_S Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Jeg er interessert i IS-leppa hvis det skulle bli aktuelt å selge hver for seg.
Helleberg Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Jeg er interessert i IS-leppa hvis det skulle bli aktuelt å selge hver for seg. Om noen kun skal ha blekket så er det ok:) Er fronten solgt?Kan du legge ut bilde? Nei. Sjekk første post, altså side 1 øverst
erik2k3k Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 tenkte på blekket og jeg va blir prisen for begge ? va må til fpr å få dette på en preface ?
Helleberg Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 tenkte på blekket og jeg va blir prisen for begge ? va må til fpr å få dette på en preface ? Har sett kun leppa her på forumet gå for 1200. Så minimum 2000kr er vel ingen upris? Tror det kun er å skru over uten at jeg skal være helt sikker på det. Men du burde jo få tak i facelift fangeren også da.
m-alpin Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 is leppe koster 1200 ny,men ligger det noe seriøst bud på hele fronten da?
Helleberg Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 is leppe koster 1200 ny,men ligger det noe seriøst bud på hele fronten da? Ahum, my bad, gjøre nytt søk jeg da Nei, bare hver for seg. Kan godt selge det hver for seg, men går utifra at en som vil ha blekket sikkert vil ha leppa også. Så blekket går uansett først. Men hva den er verdt vet jeg ikke. Edit: 800kr går leppa for.
Helleberg Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 1000 for leppa å blekket pluss porto.. Syns det var litt lite, men jeg noterer det. Skal bort, så om ingen byr no høyere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå