Gå til innhold

Nye sommarbilder av 325ix`n :)

325ixx
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lakkering av speil og gardin i bakvindu er meget igjorden, men de felgene der, rattet, sota vinduer osv, ødelag allt det fine med denne bilen, synes JEG, desverre:(

Likte den best da den var orginal.. Samme gjelder eksosen, kunne godt for noe uten oppover-stuss.

Men for all del, bilen er fin den:)

+ 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil!! :)

Ville holdt meg til sorte de-lykter, evt sorte blinklys framme og orginale bak. (muligens orginale framme og, ikke hjemmesotete iallefall).

Lyktelister og soting blir bare harry..

Senking og felger ville jeg hatt, men muligens noen mer klassiske felger..

Ang eksos så er det vel litt ulikt hva man liker, men på en så orginal bil er det vel gjerne finest med rette stusser. Med senk og evt noen brede felger så kan dtm være kult.. (Sier jeg som nettopp har kjøpt slik eksos selv :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Par bilder av min bror`s ix:) faceliftutgaven og ny lakkert kvitperlemor, den var kvit før.

Sota baklyktene er ikkje der, det er di orginale. var berre nokon han prøvde.

Heter broren din Arild?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keskin Kt1.. De kan du få i 7.5*16 ET35 og 8.5*17 ET35

Skulle tro det var mulig å få dem til å passe i den dimensjonen. Gjerne med bittelitt valsing..

Men slik med tanke på senkingsmuligheter, innpress etc så blir det gjerne litt vanskelig. Var jo ikke så verst de felgene du hadde kjøpt heller :)

Jeg syntes fortsatt at grillister er harry. Med mindre bilen er veeeldig lav, da kan det være pent. Dette gjelder forsåvidt de fleste biler. Biler i org høyde med slike lister ser bare teit ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smak og behag.. ein ting så e sikkert, er at den kler lyktesenkere mykje bedre.. eg er ungdom. så eg synst det vart mykje bedre.

Da jeg kjøpte min E30 var jeg 18, og fikk slengt på lyktesenkerre iløpet av den første uka, syns det var barskt, og at bilen så myyye bedre ut, men nå, har jeg fjerna dem etter 1.5 år :)

Her ser du min med og uten.. Ser egentlig bedre ut når den er uten?

medelleruten.jpg

Men strøøøken bil, skulle ønske min va like godt holdt hele livet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bror min køyrte 50 000 han med 60mm senk i front og org bak.. merka ikkje noko, berre vera ops på at manchettane ryk fort, så få bytta dei slek at det ikkje kjem drit inne akslingane..

Trur det har mykje på korleis du køyre..

Køyre du veldi fint du da eller? Korleis køyre du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...