325ixx Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Tusen takk Den skal og holdes mest mulig orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Nokon som har idea på ke eg kan gjera, så kan bli bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Holder med dei fleste her inn hold den så org så muligt.. ikkje soting å slikt.. skulle vært rett stus på eksosen. Men alt er jo smak og behag da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Lakkering av speil og gardin i bakvindu er meget igjorden, men de felgene der, rattet, sota vinduer osv, ødelag allt det fine med denne bilen, synes JEG, desverre:(Likte den best da den var orginal.. Samme gjelder eksosen, kunne godt for noe uten oppover-stuss. Men for all del, bilen er fin den:) + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Meget pen bil!! Ville holdt meg til sorte de-lykter, evt sorte blinklys framme og orginale bak. (muligens orginale framme og, ikke hjemmesotete iallefall). Lyktelister og soting blir bare harry.. Senking og felger ville jeg hatt, men muligens noen mer klassiske felger.. Ang eksos så er det vel litt ulikt hva man liker, men på en så orginal bil er det vel gjerne finest med rette stusser. Med senk og evt noen brede felger så kan dtm være kult.. (Sier jeg som nettopp har kjøpt slik eksos selv ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Par bilder av min bror`s ix:) faceliftutgaven og ny lakkert kvitperlemor, den var kvit før.Sota baklyktene er ikkje der, det er di orginale. var berre nokon han prøvde. Heter broren din Arild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 grillist er ikkje harry! de med felger ka anbelfala di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 bbs? Med breeed kant.. Men da må man egentlig ha ganske lav bil i tillegg, og IX kan jo, som kjent, ikke senkes så altfor mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 ja, har tenkt på brock, men det bil alder gå med det høge innpresse til ix (et47). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Keskin Kt1.. De kan du få i 7.5*16 ET35 og 8.5*17 ET35 Skulle tro det var mulig å få dem til å passe i den dimensjonen. Gjerne med bittelitt valsing.. Men slik med tanke på senkingsmuligheter, innpress etc så blir det gjerne litt vanskelig. Var jo ikke så verst de felgene du hadde kjøpt heller Jeg syntes fortsatt at grillister er harry. Med mindre bilen er veeeldig lav, da kan det være pent. Dette gjelder forsåvidt de fleste biler. Biler i org høyde med slike lister ser bare teit ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 smak og behag.. ein ting så e sikkert, er at den kler lyktesenkere mykje bedre.. eg er ungdom. så eg synst det vart mykje bedre. Da jeg kjøpte min E30 var jeg 18, og fikk slengt på lyktesenkerre iløpet av den første uka, syns det var barskt, og at bilen så myyye bedre ut, men nå, har jeg fjerna dem etter 1.5 år Her ser du min med og uten.. Ser egentlig bedre ut når den er uten? Men strøøøken bil, skulle ønske min va like godt holdt hele livet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 får nok på de 7,5 16 nokon som har bilde og pris på de felga? eg lika best grillist, men det er no smak og behag:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Min ix er senka 60/40 og har kjørt sånn i 10.000 km nå uten å få problem med drivleddene! Min får forresten 17" bbs rs til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 2490,- www.styling-tech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 bror min køyrte 50 000 han med 60mm senk i front og org bak.. merka ikkje noko, berre vera ops på at manchettane ryk fort, så få bytta dei slek at det ikkje kjem drit inne akslingane.. Trur det har mykje på korleis du køyre.. Køyre du veldi fint du da eller? Korleis køyre du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå