Gå til innhold

Nye sommarbilder av 325ix`n :)

325ixx
 Share

Anbefalte innlegg

ta ei bunnpanne på ein ix med 40 senk i front, det er berre tøv.. blir ikkje så lave.. å at di ikkje kjem fram med senk er berre tøv.. trur ikkje di med 4x4 ikkje skal sei noko før di ha prøvd ein ix på vinterføre!! før det er berre sjukt!!

Det er bussratt størelse på orginalratte, å derfor synst eg bilen vart mykje bedre å kjøre med eit betydlelig mindre ratt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ta ei bunnpanne på ein ix med 40 senk i front, det er berre tøv.. blir ikkje så lave.. å at di ikkje kjem fram med senk er berre tøv.. trur ikkje di med 4x4 ikkje skal sei noko før di ha prøvd ein ix på vinterføre!! før det er berre sjukt!!

.

Jeg snakker ikke om 10cm snø "kaos" som det til tider står i avisa.

Hjelper lite med 4x4 når du mister festet pga mye snø. Selv om det er en e30 ix så er den ikke så fordømt høy oppunder, og den blir ikke høyere av å senke den :wink: For meg så virker det som legger mer vekt på utseendet enn kjøreegenskaper, så jeg tror jeg avslutter diskusjonen med nok en gang å ønske deg lykke til med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Jeg syntes bilen var nyyyydelig på de første bildene, så ble den gradvis mindre og mindre pen.

Bare min mening selvfølgelig. Jeg elsker disse bilene i helt original stand. Du få gjøre med den som du vil.

Enig med deg.. Sånne eksemplarer er svært sjeldene og bør egentlig beholdes urørt... Men som sakt det er ikke min bil og smaken er som baken.. pen er den i værtfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg bur kji på norpolen, e aldri så mykje snø at eg kji kjem fra med ix`n brodern kjørte oppatte til der me bur, va det så mykje snø i vegen at han brøyta det me seg med bunnpanna. hadde ikkje litt problem med å komme opp..

PS den er senka 40mm i front..

og det er mye bedre kjøregenskaper på di når di er senka, men det er mykje bedre komfort når di er orginale

Komfort og kjøreegenskaper er 2 vitt forkjellige ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Jeg snakker ikke om 10cm snø "kaos" som det til tider står i avisa.

Hjelper lite med 4x4 når du mister festet pga mye snø. Selv om det er en e30 ix så er den ikke så fordømt høy oppunder, og den blir ikke høyere av å senke den :wink: For meg så virker det som legger mer vekt på utseendet enn kjøreegenskaper, så jeg tror jeg avslutter diskusjonen med nok en gang å ønske deg lykke til med bilen.

Det her mene æ e feinspikka tøvprat. Bor på finnmarka sjøl å trur vi bruke å ha mer sne her enn den der tommen som kan finne på å skape kaos der nede. Har 325 E30 som e senka 60/60 å har enda ikke blitt stående me den pga sne, men bunnpanna har æ knust ja.. to gang ;).

Har faktisk å en akkurat lik ix som no pusses opp å ville ik engang stusse på å senke den om så hvor mye med tanke på fremkommerlighet... så sånn e no d. Når forholda e på det værste blir selv brøytebilen stående.. har vært med på det flere gang på fjelloverganger her oppe.. Før i tia va d no som hete vett som gikk ann å bruke når veian ik va farbare.. hehe.. men nok om d...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil:)

men må gjør noe med den potta. er sånn mellom ting. Er ikke sikkelig dtm look ser sånn halveis ut.. Hadde sett mye bedre ut med 325i potta eller ei ann eff.potte med rette stusser.

Mtech2 front hadde gjort susen også, samt senk.. Men det er ikke min bil :(

Har ikke lest hele topicen så vet ikke hva du har av planer..

lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett en nydelig bil. Skal ikke ta opp diskusjonen om lyktelister og endestusser, men tenkte å foreslå M-tech 1 fanger fremme og bak? Har ikke sett det på prefacelift ix før, men tror det kunne blitt pent. Når det gjelder senking, så har jeg liggende et sett med M-tech fjærer fra en cab som jeg skal prøve å montere på min. Det er vel snakk om 15-20 mm lavere enn originalfjærene. Jeg har en facelift touring og synes den virker litt si i rævva pga de lave hjulbuene bak. Jeg byttet fra Momo til M-tech 1-ratt i min og synes det ble mye bedre å kjøre med (og så ser det bedre ut i mine øyne :D ). Et spørsmål til slutt; de BBS felgene på bildene, er det 14 eller 15'? Og hvilken innpress er det på dem? De så ut til å passe veldig bra og jeg er på utkikk etter 14' til vinterdekkene mine :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FJØLA: eg bur ikkje i nord og eg har problem med å komme fram i det heile, skal mykje til for at du sitter fast med ix.. etter min erfaring har eg ikkje litt problem å komme fram....

eg skal nok prøve og holde de mest mulig orginal, blir koni og 40mm senk til våren, trur ikkje det blir noko meir utesete messig enn det forløbig.

EirikL: det er org bbs 14" 6,5 breie med 30 inpress.

det er jævli irriterande at folk skriv at dei ikkje kjem fram, fordi dei e litt senka.. har di prøvd ix foresten? berre tøv prat.. eg hadde helle brøyta meg fram enn at eg hadde sett meg fast.. eg kjørte opp ein bratt bakke med berre laus nø, var ca 20 cm med snø og eg kjørte fint opp.. spant ikkje ein gang.. når eg kjørte nedatt såg eg at eg hadde våre og brøtt med ganse mykje for eg såg att understella hadde dratt me seg mykje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...