Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når bilen står på tomgang så går den opp og ned på ca 700-900 omdreininger, så smeller det ut av filteret.. er det tomgangsregulator som er ødelagt, eller kanskje LMM? skal trådene i LMM gløde visst den er i orden?

og så tuller bremsekraftforsterkeren seg litt.. slutter å virke av og til, når eg trør inn clutchen så slutter den helt... hjelper det å lufte?:)

Skrevet

Kan være så mangt, trådene skal gløde ja, det hjelper nok ikke å lufte for å få bremsekraft forsterkeren til å virke, den har heller ingeting med cluchen å gjøre, er ikke clutch pumpen du tenker på?

Skrevet
hmm.. da er vell den ødelagt siden di ikke gløder da..

merkelig, for bremsekraften forsvinner helt med en gang clutchen er inne :S

den skal kun gløde i noen sek etter at du har slått av tenningen, ikke mens motor går.

Skrevet

hmmm motoren jager på tomgang og og bremsekraftforsterkern tuller... riiiiiiimelig sikre tegn på vacuumlekkasje en plass vil jeg påstå da...

Skrevet
hmmm motoren jager på tomgang og og bremsekraftforsterkern tuller... riiiiiiimelig sikre tegn på vacuumlekkasje en plass vil jeg påstå da...

ja det går vel ett par slanger fra insug og ned til bremsekraftforsterkern, sjekk dem :)

Skrevet

d går 1 slange fra bkf ned til innsuget. jeg ville nok ha sjekka den! Det er forøvrig en "connection" mellom clutch og bremsekraft. Begge er forsynt med bremsevæske fra samme tanken.. men vet ikke hvordan det er koblet. sikker på at det er nok bremsevæske?

Skrevet

jaging er eit kjendt fenomen visst du har "powerfilter" på m50 maskin, virker som du har de siden de "popper" ut av filteret. som nevnt tidligere sjekk vacuum slangene

Skrevet

har sjekket slangen som gikk fra innsug til bkf, men det var ingenting galt med den.. er det andre slanger som kan gjør dette?

skal koble den til diagnosemaskinen en gang i uka tenker eg :) jaginga på turtal er jo ikke krise egentlig.. men det at bremsene svikter som bekymrer meg litt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...