Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Husk når du er ferdig med å sandblåse, må du støvsuge noe inni. Er et sant h, å få vekk all sanda før lakk. Men vær kjempe nøye med støvsugeren og trykk lufta, så går det nok fint. Hva farge blir det på "blå bilen" da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk når du er ferdig med å sandblåse, må du støvsuge noe inni. Er et sant h, å få vekk all sanda før lakk. Men vær kjempe nøye med støvsugeren og trykk lufta, så går det nok fint. Hva farge blir det på "blå bilen" da?

Ja, er klar over dette. På gamle e30'n var der alltid eit fint sandlag på dasjboardet. Tar seg lite ut det. Bilen blir nokk svart blank ja, med mellomsliping og ripefri klarlakk. Om der er andre forslag -> kjør på!

Skal ha eit lag Steinslagbeskyttelse under, nokken som har forslag til type og merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til denne? Her får eg ikke det til å flukte. Kva er gale?

nn0eyore4rz95dzii4vp.jpg

Ser ut som takkassetten ikke sitter langt nok ned. Den lista er klipset fast i noen hull så det er ikke så mye galt man kan gjøre med den om ikke festene eller noe er defekt.

03.jpg

02.jpg

Disse bildene viser veldig tydelig hvordan det skal flukte hele veien fra speilet og ut bakluka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til denne? Her får eg ikke det til å flukte. Kva er gale?

nn0eyore4rz95dzii4vp.jpg

Ser ut som takkassetten ikke sitter langt nok ned. Den lista er klipset fast i noen hull så det er ikke så mye galt man kan gjøre med den om ikke festene eller noe er defekt.

03.jpg

02.jpg

Disse bildene viser veldig tydelig hvordan det skal flukte hele veien fra speilet og ut bakluka.

Pokker, det betyr berre ein ting, og det er at eg må borre opp samtlige pungt på kasetten, for så å flytte den! Tvilar på at den er så enkel å få lenger ned heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj du ! kanskje like greit, berre å tenke positivt, du kjem jo lettere til når du skal skifte taket då :D

Tenkte det samme, men å ta den av for så å montere den på samme plass.. Tvilar på denne går å få lenger ned... :evil:

Vi får ta ein kikk på ein original ein i jula;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers opna eg diffen fredags kveld. Blei litt skuffa når eg oppdaga at den eine knasten som er med på å gi signal til farta på speedometeret var knekt. Resten var sånn litt skakke. Knasten er sporlaust vekke (heldigvis), men uansett jekla kjipt når ein har lagt ut masse peng på ein diff.

r8af1zd3ld53mh10gh1m.jpg

k8d83voqv7zviuc9w13f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...