Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Lite som skjer her gitt. Blir å montere sammen taklukemekanismen no til helga, og ellers diverse putl. Bestillte en del nye skruer til dette, så får håpe dei kjem i tide. Ellers ventar eg på meir eksos deler, rette rør og bend, så er ikkje langt unda at eg får begynt på dette :)

Sliter litt med tilførsel + til el motoren på luka, det orginale stikket er rett og slett ikkje strøm i. Nokken som har ide til ka det kan vere?

Slenger opp litt bilder fra ka som har blitt gjort den siste tida:

Takluke-kasetten ferdig lakka:

h6i0g8a1iv26hxgwlipr.jpg

wkzv181q5392zt6hdcta.jpg

Endeleg fått e30 m3 kjølar, passte mykje betre:

kv0jukpwcbe816tvobqa.jpg

lym1bpz2jse66mubzu76.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir å montere sammen taklukemekanismen no til helga, og ellers diverse putl. Bestillte en del nye skruer til dette, så får håpe dei kjem i tide.

Liker! Nye skruer høres bra ut, setter en prikk over i'en det ;)

Sliter litt med tilførsel + til el motoren på luka, det orginale stikket er rett og slett ikkje strøm i. Nokken som har ide til ka det kan vere?

På E28en er strømtilførsel i "main supply block" til venstre for rattstammen under dashbord. E30en har vel også en tilsvarende, men jeg husker fra den tida jeg også skrudde på E30 - så hentet jeg strøm fra "ladestikket" til lommelykta i hanskerommet. Jeg dro bare ledning ned langs høyre A-stolpe, og koplet meg innpå ladestikket. Var vel gjerne ikke optimalt, men funket som snus det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...