G-RACING Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Selvvulkaniserende elektrikertape?http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=596 Flott, då skal eg bestille denne. Har du prøvd tapen her?
knut_olestad Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Har ikke det, men har hørt den er god.
|Ole| Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Sorry OT men: G-RACING: Du veit ikkje om nokon som har bakerste til av E36 328 mellom aksling vel?
Spiff Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Selvvulkaniserende elektrikertape?http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=596 Flott, då skal eg bestille denne. Har du prøvd tapen her? får kjøpt sånn teip på biltema også, funker meget bra
G-RACING Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Selvvulkaniserende elektrikertape?http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=596 Flott, då skal eg bestille denne. Har du prøvd tapen her? får kjøpt sånn teip på biltema også, funker meget bra Okei, trur eg går for knut_olestad sitt forslag, har desverre mage dårlege erfaringar med biltema, så ein 50 lapp ekstra er god invistering for å vere sikker på at den ikkje er utskiftningsbar etter kort tid. Men takkar for gode tips
G-RACING Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Ei lita oppdatering. Lakkerte innvendig bagasjerum forrige helg, men glømte å knipse bilder. Siste lakkjobb fra mi si side før den blir sendt av gårde til utvendig lakk, er å få sprøyta farge på renna under takluka. Med dette kan eg få montert mest mulig før den store dagen, og slepp på samme tid støvproblematikk når dette vert maskert i frå bilen seinare. Ein kamerat av meg hadde med litt deler frå USA her om dagen, så vart ein aldri så liten før-juls-presang. Evo luftkanaler, skal lakkerast orange. Hadde også med seg eit sett med e30 AC-Schnitzer speglar. Legg ut bilder av disse i kveld Spørsmål: Nokken som kan svare meg på om eg kan bruke vanleg billakk 2-komponent på bremsekalipterane? Planen er orange bremser, men finn ikkje fargen i varmebestandig. Ser at Gasolin leverer klarlakk for høge tempraturer, men må basen også tåle varmen, eller held det med at siste laget er robust? Takkar på forhånd for tips _________________
winchester Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Litt helge-nytt:Døra på høgre sida ser ut til å sprike i overkant når den ellers fluktar nedover. Har høyrt rykte om at dette vistnok kan vere vanleg, og at ein ofte må knekke litt på karmen for å få den inn oppe, nokken erfaringar med dette? Hadde samme problemet her, bare å gi den et par kakk i overkant. Den tapen der, fåes den kjøpt på andre steder enn Gasolin.no og Biltema? Hva med Bilextra?
knut_olestad Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Tror de fleste bilrekvisitasjapper har lignende tape ja.
kjellke Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Den tapen der er såkalt vulktape og den fungerer egentlig som en krympestrømpe du slipper og varme. Den orginale tapen er jo en helt tørr nesten som bandasjetape om jeg ikke husker helt feil. Vet desverre ikke hvor man får tak i det. Men tenkte bare og si att vulktape er ikke det som er brukt orginalt. Men jeg anbefaler det veldig, Det er ett genialt produkt
knut_olestad Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 jepp, vulkteip er sterkt undervurdert.
G-RACING Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Så eit par bilde av AC-Schnitzer speglane, skal også lakkast i bilens farge
Bimma /// Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 trur det blir meget pent me dei speila alex ..
E30_Dale Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Ohhh, hvor fikk du tak i dem da? Har lenge vært på leit etter slike.
G-RACING Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 trur det blir meget pent me dei speila alex .. Kjekt å høyre Arne Fleire oppgarderinga på cab'en i vinter? E30_Dale: Ein kamerat som tok dei med frå USA her forleden.
G-RACING Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Kjapp lita oppdatering frå helgas innrykk! Denne helga var det duka for shining av felgar. Fekk tatt banene på begge bakfelgane. Morro å endeleg få testa dette med rette verktøyet. Lånte 3-serien til broderen då dei ikkje går på e39 nava på min bruksbil. Starta først med 40 papir, deretter 80, 180 og over til 240, 400, 800 og 1200 våtsliping. På eine felgen var det mykje korrosjonsporer som ikkje forsvann, gjekk derfor over på ny med fil på heile kanten og gjentok steg for steg dei ulike papira. Med grov og fin polish til slutt vart reultatet overraskande bra Ferdig rigga, med eksos avsug og fin arbeidshøgde: (Takk til deg Jørgen for varmt og godt verksted!) I gang med grovt papir: Før og etter finish:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå