Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Flott, då skal eg bestille denne. Har du prøvd tapen her?

får kjøpt sånn teip på biltema også, funker meget bra

Okei, trur eg går for knut_olestad sitt forslag, har desverre mage dårlege erfaringar med biltema, så ein 50 lapp ekstra er god invistering for å vere sikker på at den ikkje er utskiftningsbar etter kort tid. Men takkar for gode tips :idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ei lita oppdatering. Lakkerte innvendig bagasjerum forrige helg, men glømte å knipse bilder. Siste lakkjobb fra mi si side før den blir sendt av gårde til utvendig lakk, er å få sprøyta farge på renna under takluka. Med dette kan eg få montert mest mulig før den store dagen, og slepp på samme tid støvproblematikk når dette vert maskert i frå bilen seinare.

Ein kamerat av meg hadde med litt deler frå USA her om dagen, så vart ein aldri så liten før-juls-presang.

Evo luftkanaler, skal lakkerast orange.

viom0k7zdloi30xa6jn9.jpg

Hadde også med seg eit sett med e30 AC-Schnitzer speglar. Legg ut bilder av disse i kveld :P

Spørsmål:

Nokken som kan svare meg på om eg kan bruke vanleg billakk 2-komponent på bremsekalipterane? Planen er orange bremser, men finn ikkje fargen i varmebestandig. Ser at Gasolin leverer klarlakk for høge tempraturer, men må basen også tåle varmen, eller held det med at siste laget er robust?

Takkar på forhånd for tips :wink:

_________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt helge-nytt:

Døra på høgre sida ser ut til å sprike i overkant når den ellers fluktar nedover. Har høyrt rykte om at dette vistnok kan vere vanleg, og at ein ofte må knekke litt på karmen for å få den inn oppe, nokken erfaringar med dette?

Hadde samme problemet her, bare å gi den et par kakk i overkant. Den tapen der, fåes den kjøpt på andre steder enn Gasolin.no og Biltema? Hva med Bilextra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tapen der er såkalt vulktape og den fungerer egentlig som en krympestrømpe du slipper og varme. Den orginale tapen er jo en helt tørr nesten som bandasjetape om jeg ikke husker helt feil. Vet desverre ikke hvor man får tak i det. Men tenkte bare og si att vulktape er ikke det som er brukt orginalt. Men jeg anbefaler det veldig, Det er ett genialt produkt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp lita oppdatering frå helgas innrykk! Denne helga var det duka for shining av felgar. Fekk tatt banene på begge bakfelgane. Morro å endeleg få testa dette med rette verktøyet. Lånte 3-serien til broderen då dei ikkje går på e39 nava på min bruksbil.

Starta først med 40 papir, deretter 80, 180 og over til 240, 400, 800 og 1200 våtsliping. På eine felgen var det mykje korrosjonsporer som ikkje forsvann, gjekk derfor over på ny med fil på heile kanten og gjentok steg for steg dei ulike papira. Med grov og fin polish til slutt vart reultatet overraskande bra :)

Ferdig rigga, med eksos avsug og fin arbeidshøgde:

(Takk til deg Jørgen for varmt og godt verksted!)

adlbhv9tay6l2nxkwebw.jpg

97wo0il5xcmulg2joeri.jpg

I gang med grovt papir:

y9az1due3sca6maojeo2.jpg

Før og etter finish:

aeqybrmw4p2tlbtrbc4h.jpg

pyrys01wqk3e580nme0u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...