OverKill Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Gamle bilen til en kamerat av meg i Porsgrunn det her, Thomas. Morsomt å se den blir gjort ferdig... Tøft! Har han profil her innpå? Noken gode historier å fortelle? Var det han som fekk den bredda, eller er dette tilbake til Harte-motor tida? Vet ikke så mye om det som er gjort på bilen da vi prates sjeldenere og sjeldnere! Blir dessverre sånn når man får unger gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Oppdateringer her snart ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Ei stund sia oppdatering no ja.. Kjem sterkt tilbake utover våren! Har arbeidd litt med eit jekkfeste forran, hjulbrønn-hullet er ferdig, så det neste blir sandblåsing av motorrom og under. Planen var å få gjort dette, men var såpass vått i påska at dette ikkje var muleg. Tenkte å prøve meg på sandblåsing til helga igjenn, då vil eg komme med fleire bilder Ellers har eg fått ein motor på hand (m50b25). Ser for meg å få klart alt av lakk under, inni, og motorrom -> deretter montere motor og understell mot sommaren og komplettere alt innvendig før eg avsluttar med ny lakk mot jul/nyåret. Leitar iherdig etter svart taktrekk og OZ Futura i 17" fortida, så skrik ut om nokken har for salg. Skal vel gå fint med 17" framme og bak på e30? Ser fleire brukar 16", derfor spørsmålet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Går også å tenker på fargevalg, ser for meg at det blir blank svart, men tar gjerne imot tips og inspirasjonsbilder av alternative! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Hva med matt svart ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Med de skjermene dine går det fint med 18" også Jeg ha 8,5 og 10x18 på min e30 "m3" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Med de skjermene dine går det fint med 18" også Jeg ha 8,5 og 10x18 på min e30 "m3" Okei, meinar å ha sett bilder av dei på prosjekttråden din. Har du solgt bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Hva med matt svart ? Matt svart hadde vert tøft og spesielt, men tørr ikkje heilt hive meg på den trenden. Er safe med blank svart, men er nokk ikkje den beste fargen med tanke på gjenspegling av formene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Med de skjermene dine går det fint med 18" også Jeg ha 8,5 og 10x18 på min e30 "m3" Okei, meinar å ha sett bilder av dei på prosjekttråden din. Har du solgt bilen? ja det var noen 9,5 og 10,5x18 det. har fått taki noen smalere nå med skikkelig kant Nei har ikke solgt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Med de skjermene dine går det fint med 18" også Jeg ha 8,5 og 10x18 på min e30 "m3" Okei, meinar å ha sett bilder av dei på prosjekttråden din. Har du solgt bilen? ja det var noen 9,5 og 10,5x18 det. har fått taki noen smalere nå med skikkelig kant Nei har ikke solgt den. Tenkte jeg kunne spørre deg; trenger man desse festene ved m50-konventering? Skal til med motorrommet, og trenger å vite dette for slippe å gå inn i ettertid når det er ferdiglakka. Stjal et bilde av din bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Oi der var det rust Fra e30.de: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Oi der var det rust Fra e30.de: Takker! Men kass type brakett er det der? Er denne originalt innsveiset på e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 ja er orginale holderen til luftfilterboksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Liten oppdatering. Var heldig med været i helga, så fekk meg ei god økt med sandblåsing lørdag. Alt under bilen er no blåst og grunna på nytt. Fekk meg også ein sveip over motorrom, bagasjerom og kanalar. Kjem tilbake med bilder i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Har du skikkeligt sandblåseutstyr slik at du tar dette sjøl,eller er det Biltema pistol og x antall timer under der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå