G-RACING Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Nokken som har koblingsskjema til e30? Tenker då på komplett av lednings-stasj innvendig og motorrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 E30 el-skjema: http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e30/ M50-e30: Nr 21 Tykk grønn (spenning +) - Nr 7 Tykk grønn Nr 23 Brun/grå (oljetrykk) - Nr 5 Brun/grønn Nr 12 Brun/fiolett (vanntemp) - Nr 4 Brun/fiolett Nr 15 Sort/grønn (Starter shedder relay) - Nr 15 Sort/grønn Nr 18 Sort/gul (Starter) - Nr 18 Sort/gul Nr 25 Blå (Ladelampe) - Nr 1 Blå Nr 20 Sort (Turteller) - Nr 9 Sort Nr 13 Grønn/fiolett (Bensinpumpe) - Nr 13 Tykk grønn/fiolett Nr 19 Hvit/grønn (SI reset) - Nr 11 Hvit/grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Gromme instrumetskiver Går det med motorledningsnett kobling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Gromme instrumetskiver Går det med motorledningsnett kobling? Takk for det! Var heldig å komme over desse på ebay.de, 400,- inkl frakt, så var ikkje gale prismessig. Ser km/t kjem til å bli veldig feil, men lerer meg sikkert fort å kjenne. Klarte selfølgelig å knekke nåla som viseren står på (spedometeret), så dette instrumentet må eg ha nytt. Kan vel bruke ka som helst i fra e30 reknar eg med..? Har ikkje fått sett meir på motorledningsnettet då lakken ikkje er kommen på i motorrom. Etter det eg har hørt, skal bilen tidligare hatt m50 Hartge motor, så kontakta er bygd om, så trur det skal gå nokså bra. Har fott tak i komplettt ledningsnett inv. frå M3 med el vindu, sentrallås og el takluke, vil prøve å koble dette på orginalmåte i sikringsboksen, så må studere litt ved nattbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Da fikk du skivene billig Bør nok helst bruke et 325 instrumet, da det er litt bedre kalibrert til skivene dine enn et 320 instrument Det går også ann å sette skiva på et instument og få det kalibrert på nytt sånn at det stemmer Er egentlig veldig enkelt ledningsnett i E30, så er bare å begynne fremme ved sikringsboksen og legge bakover så seier det meste seg selv Tøft prosjekt, så skal følge med her Stå på og Lykke til vidre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Ja, er nokk det beste å bruke et med 240 på. Var så heldig å fekk tak i ett i Bergen igår, så då er det komplett til over helga Skal nokk gå bra med sjølve ledningsnettet, er jo forholdsvis eit simpelt lite avansert ledningsnett i e30. Skal bli morro når den dag kjem Kem kan kalibrere om instrument i Norge? Dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Då var instrumentet klart, litt dårleg bilde..But but, its not only only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Kor du har fått tak i røde nåler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Kor du har fått tak i røde nåler? Nålene malte eg med ein sminkepensel av alle ting;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Då har eg fått tak i ett sett OZ Futura 10 og 8,5*17 her i Bergen. Disse er absolutt brukte. To stk må sveisast, og samtlige må polerast og lakkast. Nokken som veit om kor eg kan få gjort sjølve poleringsjobben av ytterringane? Hels i Bergen's området! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Oz futura blir aldri feil, synes de er fetere enn oz mito. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Andre var innom her i helga og fortalte om hjula.. blir flott det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Eit bilde av eine bakfelgen. Sjølve senterkoppen skal byttast ut til den "finaste" typen. Synst denne ser heilt forferdeleg ut. Om nokken har tips til kor eg kan få polert opp banene er det berre til å gi ein lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Andre var innom her i helga og fortalte om hjula.. blir flott det her! Ja stemmer det. Hadde oss ein BMW-visitt i Florø for å kikke litt på gamlebilen min. Var morro! Skulle sett din og i same slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå