Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

funket tanken og det andre du fikk med deg ?

Ja, ser bra ut den, har ikkje fått sjekka den skikkeleg, skal gå over den ein dag og sjå om den har hull rundt påfyllingsrøyret. Takkar veldi for delene, sjelden folk er så imøtekommande! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker lovendes dette du.

Blåste du bilen under også,eller beholdt du understellsmassen og kun tektylerte under?

Bare lurte på hvilken sandstørrelse du brukte og hvordan massen var å blåse av i tilfelle.

Er det Hagman's eller Standox epoxy du bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker lovendes dette du.

Blåste du bilen under også,eller beholdt du understellsmassen og kun tektylerte under?

Bare lurte på hvilken sandstørrelse du brukte og hvordan massen var å blåse av i tilfelle.

Er det Hagman's eller Standox epoxy du bruker?

Blåste heile bilen under ja, var ein helsikes jobb. Brukte først vinkelslipar med stålbørste for å få av alt av det gamle originale sprøytekittet. Veksla også litt med å bruke blåselampe og skrape. Gjekk ett par helge med til jobben, avslutta som sagt med sanblåsing. Deretter la eg på Hempel rød epoxy grunning. Denne er veldig grei å bruke, då den er lett å matte ned igjenn med matteduk (matteduk er fantastisk). Kjøpte sprøytekitt som eg la på med ei spesiell sprøyte og avslutta med lakk direkte på dette. Techtyl er bannlyst på min bil :evil::wink::wink:

Veit ikkje kornstørrelse på sanden, har vertfall høyrt at Biltema sin er lite brukarvennleg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk coilovers i posten igår, må innrømme at det kriblar bra etter å få komt i gang med monteringa no :D

Nokken som har D2 coilovers på e30 her inne? Tenkte eg skulle kappe vekk den gamle fjør-skåla på demparbeina framme, men er litt usikker på om dette får innvirkning på den nye coilover's fjørskåla..? Tar gjerne imot tips på dette! Til info er mine av typen som slepp å sveisast fast.

Litt bilder:

j1be7f6989ijsqv46wxz.jpg

svw9setqj3qm6svgv18t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker lovendes dette du.

Blåste du bilen under også,eller beholdt du understellsmassen og kun tektylerte under?

Bare lurte på hvilken sandstørrelse du brukte og hvordan massen var å blåse av i tilfelle.

Er det Hagman's eller Standox epoxy du bruker?

Blåste heile bilen under ja, var ein helsikes jobb. Brukte først vinkelslipar med stålbørste for å få av alt av det gamle originale sprøytekittet. Veksla også litt med å bruke blåselampe og skrape. Gjekk ett par helge med til jobben, avslutta som sagt med sanblåsing. Deretter la eg på Hempel rød epoxy grunning. Denne er veldig grei å bruke, då den er lett å matte ned igjenn med matteduk (matteduk er fantastisk). Kjøpte sprøytekitt som eg la på med ei spesiell sprøyte og avslutta med lakk direkte på dette. Techtyl er bannlyst på min bil :evil::wink::wink:

Veit ikkje kornstørrelse på sanden, har vertfall høyrt at Biltema sin er lite brukarvennleg..

Matteduk? Was ist das?

Blir samme oppskrifta hos meg også mht null tectyl ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...