endre88 Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 funket tanken og det andre du fikk med deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 funket tanken og det andre du fikk med deg ? Ja, ser bra ut den, har ikkje fått sjekka den skikkeleg, skal gå over den ein dag og sjå om den har hull rundt påfyllingsrøyret. Takkar veldi for delene, sjelden folk er så imøtekommande! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Då var forresten nye D2 coilover's på veg i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMT RACING Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Hvor har du kjøpt desse Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Då var forresten nye D2 coilover's på veg i posten! det var du som greide og snappe di til deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Hvor har du kjøpt desse Alex Kjøpte dei med ein kar her på bimmers igår kveld. Har sjekka litt ut med produsent av D2, og dei fortalte meg at www.autofx.no her i Norge levere desse. Han skaffar til dei fleste BMW på forespørsel. Er det til e36'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Då var forresten nye D2 coilover's på veg i posten! det var du som greide og snappe di til deg ja Jepp, om å gjere å vere tidleg ute veit du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Jeg har E30M3 frontrute liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Jeg har E30M3 frontrute liggende. Pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Virker lovendes dette du. Blåste du bilen under også,eller beholdt du understellsmassen og kun tektylerte under? Bare lurte på hvilken sandstørrelse du brukte og hvordan massen var å blåse av i tilfelle. Er det Hagman's eller Standox epoxy du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Virker lovendes dette du.Blåste du bilen under også,eller beholdt du understellsmassen og kun tektylerte under? Bare lurte på hvilken sandstørrelse du brukte og hvordan massen var å blåse av i tilfelle. Er det Hagman's eller Standox epoxy du bruker? Blåste heile bilen under ja, var ein helsikes jobb. Brukte først vinkelslipar med stålbørste for å få av alt av det gamle originale sprøytekittet. Veksla også litt med å bruke blåselampe og skrape. Gjekk ett par helge med til jobben, avslutta som sagt med sanblåsing. Deretter la eg på Hempel rød epoxy grunning. Denne er veldig grei å bruke, då den er lett å matte ned igjenn med matteduk (matteduk er fantastisk). Kjøpte sprøytekitt som eg la på med ei spesiell sprøyte og avslutta med lakk direkte på dette. Techtyl er bannlyst på min bil Veit ikkje kornstørrelse på sanden, har vertfall høyrt at Biltema sin er lite brukarvennleg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Fekk coilovers i posten igår, må innrømme at det kriblar bra etter å få komt i gang med monteringa no Nokken som har D2 coilovers på e30 her inne? Tenkte eg skulle kappe vekk den gamle fjør-skåla på demparbeina framme, men er litt usikker på om dette får innvirkning på den nye coilover's fjørskåla..? Tar gjerne imot tips på dette! Til info er mine av typen som slepp å sveisast fast. Litt bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 bare kapp vekk fjæerskålen e det som pleier og bli gjort ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Virker lovendes dette du.Blåste du bilen under også,eller beholdt du understellsmassen og kun tektylerte under? Bare lurte på hvilken sandstørrelse du brukte og hvordan massen var å blåse av i tilfelle. Er det Hagman's eller Standox epoxy du bruker? Blåste heile bilen under ja, var ein helsikes jobb. Brukte først vinkelslipar med stålbørste for å få av alt av det gamle originale sprøytekittet. Veksla også litt med å bruke blåselampe og skrape. Gjekk ett par helge med til jobben, avslutta som sagt med sanblåsing. Deretter la eg på Hempel rød epoxy grunning. Denne er veldig grei å bruke, då den er lett å matte ned igjenn med matteduk (matteduk er fantastisk). Kjøpte sprøytekitt som eg la på med ei spesiell sprøyte og avslutta med lakk direkte på dette. Techtyl er bannlyst på min bil Veit ikkje kornstørrelse på sanden, har vertfall høyrt at Biltema sin er lite brukarvennleg.. Matteduk? Was ist das? Blir samme oppskrifta hos meg også mht null tectyl ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå