G-RACING Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Ellers har eg begynt å lure og tenke litt på om fargevalget er riktig Fant eit fint bilde av ein rød M3: Trur dette er imola red, men korriger meg om det er feil. Synest denne berre var heilt rå, på samme tid som den gjenspegla formene og detaljane til M3 på ein mykje betre måte enn Jetblack. Falt litt i tenkeboksen, og motorrom er klart for lakk, så kjekt om folk kjem med innspel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Aldri bra å lure på fargevalget.. hehe.. Orange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Aldri bra å lure på fargevalget.. hehe.. Orange Nei, er ikkje enkelt det her altså... Orange er jo skamm tøft, men litt vel dristig Kjekt om folket avgir stemme, så får vi sjå kass farge det blir på motorrommet til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Orange E30 M3 er skamtøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Blir ikkje enkelt, Gode kandidater du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 syns du bør gå for den røde utrulig fin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 mhm,stemte på de same Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Faen!! Skal du også ha imola rød? Spør du meg ville ikke jeg hatt den fargen egentlig.. Iom at jeg bygger HELT lik bil som deg med den fargen du tenker deg.. Det er jo masse andre råe farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Orange E30 M3 er skamtøft! Denne var rå! Har du fleire bilder, evt. nettside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Var ikke så mye info, men ligger noen bilder her Edit: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4675239 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Fant en fin ein i svart her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Jet black. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Var rett før jeg lakka min M3 rød igjen, men har altid syns at hvit er tøft. Jeg har ikke Alpine hvit, er nok en del hvitere min farge. Men ser ikke hvordan bilen blir før man blir helt ferdig. Svart er aldrig feil det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Kva rødfarge det der er veit eg ikkje men var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Mauritcius blå(usikker på skrive måte) er ein veldig fin farge, tror det er ein Rover farge vist eg ikkje husker heilt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå