Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Lite med framgang her gitt.. Tok det roleg i jula, så vart slappt med bilrestaurering. Men med nytt år og ny giv, skal det skje litt frammover. Fargen er no så og sei bestemt til Lambo Orange, trur dette kan bli bra :)

Har snakka litt med han som eig den orange som er avbilda lenger bak i tråden her. Dette er visst ein tre sjikts lakk som han meinte var veldig dyr og avansert, så eg tok ein telefon til min lakk-grosisst. Han fortalte meg det motsatte, og kunne fortelle det at fargen kjem fram på den måten at bilen vert lakkert kvit (rein base), deretter orange og klarlakk. Det vil med andre ord sei at eg må ha nokre liter med rein kvit ekstra. Minuset med ein slik farge er at den er vanskeleg å få til å stemme overens om ein skulle vere uheldig å måtte ta igjenn ein bulka skjerm.

No frammover vert det fullt køyr på lakkering av understell for å få den på hjul, skal verte flinkare i fotografering frammover :wink:

Godt år folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For komme med litt OT her, så du har noe å se frem til etter 320 er klar.

Denne importerte jeg og fikk den godkjent med 1835, puma senk og 365 tromler foran. Viste den med 15" hjul, mener disse var 19" om jeg ikke husker feil. :D

y7hvdbf9onk6a7cpfato.jpg

85qi7pcre885k103x8ce.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
For komme med litt OT her, så du har noe å se frem til etter 320 er klar.

Denne importerte jeg og fikk den godkjent med 1835, puma senk og 365 tromler foran. Viste den med 15" hjul, mener disse var 19" om jeg ikke husker feil. :D

y7hvdbf9onk6a7cpfato.jpg

85qi7pcre885k103x8ce.jpg

Sjå der ja! Var denne eg sikta til tidlegare i tråden, hukså godt salsannonsa di på denne, flott bil :)

Blir det Oval igjenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er no så og sei bestemt til Lambo Orange, trur dette kan bli bra :)

:applause: DET skal bli morroosamt å se :)

Ja, takka vere deg det JonasD, hadde jo bestemt meg for ein seriøs farge, så kom du å jassa den opp :lol:

Gler meg!

Takk for colour-inspiration! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart til å sveise fast hylsene på fjørbeina som skal holde gjengesylinderen oppe i posisjon. Nokken der ute som har anelse om ka for ei høgde dette skal sveisast i? Vil ikkje gå på ein bommert med at dette blir feil. I verste tilfelle må dette tilpassast bilen når motor og litt kg er på plass, men vill helst ungå unødigt arbeid :D

Elles er alt understell sandblåst, grunna og lakkert.. Ventar på litt knask frå GS, så no skal eg skjerpe meg på oppdates frammover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart til å sveise fast hylsene på fjørbeina som skal holde gjengesylinderen oppe i posisjon. Nokken der ute som har anelse om ka for ei høgde dette skal sveisast i? Vil ikkje gå på ein bommert med at dette blir feil. I verste tilfelle må dette tilpassast bilen når motor og litt kg er på plass, men vill helst ungå unødigt arbeid :D

Elles er alt understell sandblåst, grunna og lakkert.. Ventar på litt knask frå GS, så no skal eg skjerpe meg på oppdates frammover!

Laug litt der, mangla å lakke fjørbeina.. Men skulle hatt den høgda, du skal vel ikkje ha D2 du?

Takkar for kanon hjelp på lørdah Leif! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...