|Ole| Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Når er det lakk på gang her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Når er det lakk på gang her da? Tja var det då, trur ikkje eg tørr å sette tidspunkt på det lengre, men siste framdriftsplan tar utgangspunkt til vinteren på lakk, så vi får sjå Kjekt å få eit løft på tråden igjenn. Er så og sei ferdig med kåken no, så skal heim til helga å skru! Ahh, det er lenge sia, gler meg! Kjem vel ei lita oppdatering etter kommande helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Når er det lakk på gang her da? Tja var det då, trur ikkje eg tørr å sette tidspunkt på det lengre, men siste framdriftsplan tar utgangspunkt til vinteren på lakk, så vi får sjå Kjekt å få eit løft på tråden igjenn. Er så og sei ferdig med kåken no, så skal heim til helga å skru! Ahh, det er lenge sia, gler meg! Kjem vel ei lita oppdatering etter kommande helg Høyrest bra ut Gledar meg til å sjå denne ferdig lakkert!! Elsker att du har valgt orange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Når er det lakk på gang her da? Tja var det då, trur ikkje eg tørr å sette tidspunkt på det lengre, men siste framdriftsplan tar utgangspunkt til vinteren på lakk, så vi får sjå Kjekt å få eit løft på tråden igjenn. Er så og sei ferdig med kåken no, så skal heim til helga å skru! Ahh, det er lenge sia, gler meg! Kjem vel ei lita oppdatering etter kommande helg Høyrest bra ut Gledar meg til å sjå denne ferdig lakkert!! Elsker att du har valgt orange Kjekt å høyre, spenstig farge, så er veldig spent sjøl på resultatet _________________________________________________________________________ Skal forresten selge D2 coilovers-kittet grunna overgang til e36 M3 3.2 forstilling, så folk får komme med bud om dette er av interesse. Settet er nytt, og ubrukt, komplett med TUV papir. Kan følge med 325i 51 mm fjørbein som har fått sveist på ein liten krans som sjølve gjengane framme skal kvile på. Medfølger også hylser for konvertering til 5-bolt framme, ein må då ha e36 forhulslager. Settet passar og til e30 M3! Justerbar høgde, og hardheit på topp av demparen. Sleng ved eit par bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Ga for det nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Endeleg ei ny oppdatering frå mi si side. Lakka bilen innvendig i helga, matt lambo-orange uten klarlakk med andre ord. Gjekk selfølgelig tom for non-sanding grunning, så bagasjerommet vart ikkje klart. Tar dette neste gang eg er heime. Bagasjerommet skal forøvrig ha klarlakk. Bilder: Bagasjerummet, halvferdig grunna sprøytekitt: Kjøpte meg 3.2 forstilling, og bremser, så då er det berre å få ferdig hjula. Primitiv måte å få varmen i seg og bilen på i høstkulda: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Håper du har tenkt å lakke bilen med alle deler montert på. Er ett skikkelig hellvete den lambofargen, hadde akkurat samme på min e30. Ble såklart påkjørt så jeg måtte lakke dør under list, ble aldri rett farge, ble enten for brun eller for gul. Vill også annbefale å bruke hvitest mulig grunning også, siden bunnfargen er ren hvit med dårlig dekke. Ser veldig bra ut så langt, Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Håper du har tenkt å lakke bilen med alle deler montert på. Er ett skikkelig hellvete den lambofargen, hadde akkurat samme på min e30. Ble såklart påkjørt så jeg måtte lakke dør under list, ble aldri rett farge, ble enten for brun eller for gul. Vill også annbefale å bruke hvitest mulig grunning også, siden bunnfargen er ren hvit med dårlig dekke.Ser veldig bra ut så langt, Lykke til Vist det er han eg trur som skal lakke denna blir det nokk ikkje problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Ser veldig bra ut Grepis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Ser veldig bra ut Grepis! Kjekt å høyre Aleks-boy! Begynne på din no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hehe.. hadde man bare hatt tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Gøy å se gamle bilen blir så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Liker meget den fargen der i matt, jævli tøft, nesten synd å kaste på klarlakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Ja, blir jo bil av det til slutt.. Fekk sansen for orange matt her og, men blir vel dristig å gå for dette utvendig, så klarlakken må på der. Orginalt er jo ofte bilane til BMW mattlakkert i motorrom og elles innvendig, så er greit at dette er matt. Som sagt, skal det klarlakk på baki Nokken som kan svare meg på kor eg får tak i den orginale teipen ledningane vert tvinna inn i? Tenkte å teipe dette opp igjenn no før eg begynne på monteringa. Flott om dokke har tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Selvvulkaniserende elektrikertape? http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=596 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå