Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Når er det lakk på gang her da? :)

Tja var det då, trur ikkje eg tørr å sette tidspunkt på det lengre, men siste framdriftsplan tar utgangspunkt til vinteren på lakk, så vi får sjå :) Kjekt å få eit løft på tråden igjenn.

Er så og sei ferdig med kåken no, så skal heim til helga å skru! Ahh, det er lenge sia, gler meg!

Kjem vel ei lita oppdatering etter kommande helg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det lakk på gang her da? :)

Tja var det då, trur ikkje eg tørr å sette tidspunkt på det lengre, men siste framdriftsplan tar utgangspunkt til vinteren på lakk, så vi får sjå :) Kjekt å få eit løft på tråden igjenn.

Er så og sei ferdig med kåken no, så skal heim til helga å skru! Ahh, det er lenge sia, gler meg!

Kjem vel ei lita oppdatering etter kommande helg :wink:

Høyrest bra ut ;)

Gledar meg til å sjå denne ferdig lakkert!! Elsker att du har valgt orange :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det lakk på gang her da? :)

Tja var det då, trur ikkje eg tørr å sette tidspunkt på det lengre, men siste framdriftsplan tar utgangspunkt til vinteren på lakk, så vi får sjå :) Kjekt å få eit løft på tråden igjenn.

Er så og sei ferdig med kåken no, så skal heim til helga å skru! Ahh, det er lenge sia, gler meg!

Kjem vel ei lita oppdatering etter kommande helg :wink:

Høyrest bra ut ;)

Gledar meg til å sjå denne ferdig lakkert!! Elsker att du har valgt orange :P

Kjekt å høyre, spenstig farge, så er veldig spent sjøl på resultatet :shock:

_________________________________________________________________________

Skal forresten selge D2 coilovers-kittet grunna overgang til e36 M3 3.2 forstilling, så folk får komme med bud om dette er av interesse.

Settet er nytt, og ubrukt, komplett med TUV papir. Kan følge med 325i 51 mm fjørbein som har fått sveist på ein liten krans som sjølve gjengane framme skal kvile på. Medfølger også hylser for konvertering til 5-bolt framme, ein må då ha e36 forhulslager.

Settet passar og til e30 M3!

Justerbar høgde, og hardheit på topp av demparen.

Sleng ved eit par bilder:

ccrn36hw57m8ogzebzsb.jpg

8ynp8iporzpz2mcra48l.jpg

i6hcg5ekbip0ls0jkw7p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeleg ei ny oppdatering frå mi si side. Lakka bilen innvendig i helga, matt lambo-orange uten klarlakk med andre ord. Gjekk selfølgelig tom for non-sanding grunning, så bagasjerommet vart ikkje klart. Tar dette neste gang eg er heime. Bagasjerommet skal forøvrig ha klarlakk.

Bilder:

o98o8ob0pvb1sp4oqj4s.jpg

gv0g06329ervo7q5pdy0.jpg

vyupgmty8a9kti4t709f.jpg

7v1lh69cdtkm1gwljoll.jpg

3ldqli9v5d6u56cu2zfk.jpg

kkkcgjj76hyqygq5b7rq.jpg

Bagasjerummet, halvferdig grunna sprøytekitt:

g5q84ww3izmwvmfwvl2v.jpg

gmnrnmtow8hmjy15vl9r.jpg

Kjøpte meg 3.2 forstilling, og bremser, så då er det berre å få ferdig hjula.

wy6wlk9ijzavazx5sqve.jpg

Primitiv måte å få varmen i seg og bilen på i høstkulda:

0qbz5mo5k6s0l0zsffs9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har tenkt å lakke bilen med alle deler montert på. Er ett skikkelig hellvete den lambofargen, hadde akkurat samme på min e30. Ble såklart påkjørt så jeg måtte lakke dør under list, ble aldri rett farge, ble enten for brun eller for gul. Vill også annbefale å bruke hvitest mulig grunning også, siden bunnfargen er ren hvit med dårlig dekke.

Ser veldig bra ut så langt, Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har tenkt å lakke bilen med alle deler montert på. Er ett skikkelig hellvete den lambofargen, hadde akkurat samme på min e30. Ble såklart påkjørt så jeg måtte lakke dør under list, ble aldri rett farge, ble enten for brun eller for gul. Vill også annbefale å bruke hvitest mulig grunning også, siden bunnfargen er ren hvit med dårlig dekke.

Ser veldig bra ut så langt, Lykke til ;)

Vist det er han eg trur som skal lakke denna blir det nokk ikkje problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir jo bil av det til slutt.. Fekk sansen for orange matt her og, men blir vel dristig å gå for dette utvendig, så klarlakken må på der. Orginalt er jo ofte bilane til BMW mattlakkert i motorrom og elles innvendig, så er greit at dette er matt. Som sagt, skal det klarlakk på baki :)

Nokken som kan svare meg på kor eg får tak i den orginale teipen ledningane vert tvinna inn i? Tenkte å teipe dette opp igjenn no før eg begynne på monteringa. Flott om dokke har tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...