Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Nok ei helg med massevis av skruing er over, denne gangen var det bremsene sin tur. Rett over på litt bilder :)

Kaliperane etter 14 daga i Strippall, rust og lakk fjerningsbad:

12m3i6xhaa2f4xvc8pxw.jpg

nucfnvuyout3zek7f65u.jpg

ltztw261ebxl43a99gur.jpg

Ferdig epoxygrunna:

dhjmncoyh4oyd8jt14l2.jpg

gjt9hqfdhu7i9v4xhuy1.jpg

Ferdig klarlakk:

dybzvsux5g8ocugtecwa.jpg

pu1a3vfietep7q391tcx.jpg

xz2koq3ws6ues3bla6dq.jpg

Halveis montert:

lhkl0ny6bk5oyg0wff9x.jpg

Nye stålomspunne bremseslangar:

naknh10i9dw7owc2a9hu.jpg

No går eg kun å venta på ei stor pakke frå koed med diverse knask, så det store håpet er å få montert bremser og tanksystem til neste helg :) På gjensyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Betalte 500,- for ein 10L ferdigblanda dunk. L-prisen er då mykje billegare om ein kjøper pulverform som ein blandar sjøl.

Kjøpte dunken mest for å teste det ut, og er igrunn fornøgd sjøl om det tar litt tid å få det reint. Trikset er å varme opp badet til ca 80 grader og la det stå eit døgn med varme på :) Uansett verdt det for å unngå den helsikes sandblåsinga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

På tide med litt news. Sammen med bestefar var eg å henta s50b32 i Sverige forrige helg. Etter 24 tima i bil var endeleg motoren på plass i garagen. No er det berre å få bygd om alt som skal til for å få den i bilen :) Første pri er bunnpanna, så får eg vurdere etterkvart ka det blir av med bremsekraftforsterker - innsugs problematikken. Blir nok bra til slutt :)

Snart heime, kl 06.00 søndag morgen:

pppzrb5ygwag03xxl204.jpg

bwp19cpib7bbnnvmn120.jpg

Monterte kalipers:

yob18puvdb8mi028j7lg.jpg

Kvidde meg litt til dette, men var heldigvis klaring til skruene:

ykjgvoo4s6033i171ef9.jpg

Lang dag med vasking og skrubbing av motoren:

zomxf8tg6wwxivwxt57l.jpg

r3yxx0yuqrnkzmuf2pq9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer alltid litt, men oppdatera sjeldent :) Jepp, hos Thomas Hamang. Ryddig og grei kar å gjere handel med.

Korleis går det med e30 din Leif?

Nice, var det for 2 uker siden å henta e46m3 jeg :)

Jo, går på fram. Skal hente motor til den nå når jeg kommer hjem, i neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, forstod det sånn over her at du skulle hente motor til den når du kom heim :) Og ja, denne gang må du fullføre og ikkje selge!

Ja, har fått ja fra BT på motorombygginga til s50b32, då med visse forbehold. Bremser må vere tilsvarande eller lik hartge H35, og eg må holde meg innafor akselvektene som står i vognkortet til min bil. Dvs at "får" 65kg ekstra å spele meg på. Totalvekta skal derfor vere innafor 1145 (inkl 65kg), og akselvekter på 590 og 490 + 65kg fordelt framme og bak. Litt spent ka eg havnar på, men kjem til å bygge bilen som eg vil ha den, vege den, og evt. ribbe ut for å spare kg. Skal bli spennandes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...