SSM Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Har sett på det, men det var vel noe med den som skremte meg vekk, vet ikke hva det var. Den ser veldig grei ut egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Hvorfor ikke bruke Sierra Cosworth bkf ? den er elektrisk og tar liten plass.http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=11232 Takkar for godt tips, ser jo lovandes ut i følge tråden du linka til, grubla vidare på dette Peiling på årsmodell Audi 80 som har 25mm MS Larsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Nok ei helg med massevis av skruing er over, denne gangen var det bremsene sin tur. Rett over på litt bilder Kaliperane etter 14 daga i Strippall, rust og lakk fjerningsbad: Ferdig epoxygrunna: Ferdig klarlakk: Halveis montert: Nye stålomspunne bremseslangar: No går eg kun å venta på ei stor pakke frå koed med diverse knask, så det store håpet er å få montert bremser og tanksystem til neste helg På gjensyn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Ser bra ut! Det stripall greiene. Er ikke det svinedyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Takk for det! Betalte 500,- for ein 10L ferdigblanda dunk. L-prisen er då mykje billegare om ein kjøper pulverform som ein blandar sjøl. Kjøpte dunken mest for å teste det ut, og er igrunn fornøgd sjøl om det tar litt tid å få det reint. Trikset er å varme opp badet til ca 80 grader og la det stå eit døgn med varme på Uansett verdt det for å unngå den helsikes sandblåsinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Stripall er gromt som fy, men lønner seg å lage et koke karr ja, å kjøpe i pulver. Men orange kalipere vet jeg ikke helt, er ikke det litt 90 tals look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Er jo ein 90'talls slager det her veit du, så det høyrer med! Om det skriker heilt ut, tar eg ei ny runde med stripall'en ei helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 På tide med litt news. Sammen med bestefar var eg å henta s50b32 i Sverige forrige helg. Etter 24 tima i bil var endeleg motoren på plass i garagen. No er det berre å få bygd om alt som skal til for å få den i bilen Første pri er bunnpanna, så får eg vurdere etterkvart ka det blir av med bremsekraftforsterker - innsugs problematikken. Blir nok bra til slutt Snart heime, kl 06.00 søndag morgen: Monterte kalipers: Kvidde meg litt til dette, men var heldigvis klaring til skruene: Lang dag med vasking og skrubbing av motoren: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Tøft! Påtide det skjer litt med bilen her igjen gitt Var du hoss Thomas Hamang i strømstad eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Skjer alltid litt, men oppdatera sjeldent Jepp, hos Thomas Hamang. Ryddig og grei kar å gjere handel med. Korleis går det med e30 din Leif? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Skjer alltid litt, men oppdatera sjeldent Jepp, hos Thomas Hamang. Ryddig og grei kar å gjere handel med.Korleis går det med e30 din Leif? Nice, var det for 2 uker siden å henta e46m3 jeg Jo, går på fram. Skal hente motor til den nå når jeg kommer hjem, i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Du var det ja, fett! Skal du ned igjenn å hente hos Thomas då eller? S54? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Må du ikke vaske i stykker motoren nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Blir ikke s54 enda, må prioritere andre ting framover. e30n kommer nokk ikke til og få ny lakk og s54 før om et år og to (om jeg enda har den da ) Har du fått ja ang gokjenning med s50b32 også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Okei, forstod det sånn over her at du skulle hente motor til den når du kom heim Og ja, denne gang må du fullføre og ikkje selge! Ja, har fått ja fra BT på motorombygginga til s50b32, då med visse forbehold. Bremser må vere tilsvarande eller lik hartge H35, og eg må holde meg innafor akselvektene som står i vognkortet til min bil. Dvs at "får" 65kg ekstra å spele meg på. Totalvekta skal derfor vere innafor 1145 (inkl 65kg), og akselvekter på 590 og 490 + 65kg fordelt framme og bak. Litt spent ka eg havnar på, men kjem til å bygge bilen som eg vil ha den, vege den, og evt. ribbe ut for å spare kg. Skal bli spennandes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå