Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Fy svarten så eg gleder meg til å sjå denne ferdig, eg må foresten få stikke innom ein kveld du er heime, har lyst å sjå :P

Du har tross alt fått snike på ledningsrotet mitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Litt bilder av gårsdagens økt. Har fått av bunnpanna på motoren, og starta med omarbeiding av traversen. Fjerna flensen på baksida for betre klaring til bunnpanna, og laga utsparing for klaring til eksos. Skal få tak i ekstra travers i dag, for å kappe av stabstag innfesting for å sveise det på min i forrkant. Ellers fekk eg montert nytt handbrekksopplegg og overhalte kalipers bak.

wju2mc7fz06lox514p1i.jpg

cmco1lek1zsw2gzipq1y.jpg

ntm6ktynwiv9j0cqn0n8.jpg

xgnsrm3jqkojzn1vancg.jpg

Forresten, nokken som kan svare på ka dette er ? Dette røret går ned til AC pumpa (eller pumpe under AC kompressor) Kan det fjernast/blendast? Ser andre har gjort det.

Forstår ikkje ka AC skal med kjøleveske... :-k

nhzr6hfs2wd05e7vwkha.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, nokken som kan svare på ka dette er ? Dette røret går ned til AC pumpa (eller pumpe under AC kompressor) Kan det fjernast/blendast? Ser andre har gjort det.

Forstår ikkje ka AC skal med kjøleveske...

Det er til en kompressor som blåser luft inn i eksosen. Dette er til for å starte funksjonen til kat. kjappere.

Du skal vel ha kat. :lol: Neida. Den fungerer fint uten. Vil bare gå litt hardt frem til bilen blir varm (litt feil lamda verdier).

Bare å la stå eller fjerne (da må du tette det slik at ikke du får eksos lekasje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, men har henta og lagra desse frå tråden din long time ago;-) Gjer det litt enklare en dette, snevra inn det eg må, uten å bygge ut/bak, og evt kompanserer med større oljekjøler:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...