leif harald Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Mhm, ska å henta motor. Men blir ikje s54 ennå Tøft, blir nokk rått! Like greit å bygge den ferdig først ja så veie den etterpå å heller ta bort noen kg om det må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Ja, berre å håpe på den ikkje blir for tung i feridig ribba tilstand. Om det ikkje går må eg tenke på glassfiber karosserideler, for denne skal gjennom BT, koste ka det koste vil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Fy svarten så eg gleder meg til å sjå denne ferdig, eg må foresten få stikke innom ein kveld du er heime, har lyst å sjå Du har tross alt fått snike på ledningsrotet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Os-Racing Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 steike meg! dette blir bra aleks! rett og slett imponerande! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Dritbra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 steike meg! dette blir bra aleks! rett og slett imponerande! Takk for det folkens, kjekt å sjå at du Knut har fått prosjekttråd og, blir knall Kom innom Ole, morro med besøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Men når blir den ferdig tro ? Neste sommer må vel være innenfor nå vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Haha..var det ja. Sa jo denne sommaren, forrige sommar, og den før der, men 2012 må gå. Få i motor og kobla opp bensin og bremser no, så er det avgårde-kåre til lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 Litt bilder av gårsdagens økt. Har fått av bunnpanna på motoren, og starta med omarbeiding av traversen. Fjerna flensen på baksida for betre klaring til bunnpanna, og laga utsparing for klaring til eksos. Skal få tak i ekstra travers i dag, for å kappe av stabstag innfesting for å sveise det på min i forrkant. Ellers fekk eg montert nytt handbrekksopplegg og overhalte kalipers bak. Forresten, nokken som kan svare på ka dette er ? Dette røret går ned til AC pumpa (eller pumpe under AC kompressor) Kan det fjernast/blendast? Ser andre har gjort det. Forstår ikkje ka AC skal med kjøleveske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyf Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Forresten, nokken som kan svare på ka dette er ? Dette røret går ned til AC pumpa (eller pumpe under AC kompressor) Kan det fjernast/blendast? Ser andre har gjort det. Forstår ikkje ka AC skal med kjøleveske... Det er til en kompressor som blåser luft inn i eksosen. Dette er til for å starte funksjonen til kat. kjappere. Du skal vel ha kat. Neida. Den fungerer fint uten. Vil bare gå litt hardt frem til bilen blir varm (litt feil lamda verdier). Bare å la stå eller fjerne (da må du tette det slik at ikke du får eksos lekasje). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 Aha, flott! Gjekk og ei kontakt og ein tynn liten slange innpå, rekna med dete kan stå/blendast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 dette liker jeg, glede meg til å se den ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 Kjekt å høyre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Bunnpanna: [ Bending av AC greiene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Takk skal du ha, men har henta og lagra desse frå tråden din long time ago;-) Gjer det litt enklare en dette, snevra inn det eg må, uten å bygge ut/bak, og evt kompanserer med større oljekjøler:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå