Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ville bygd ut oljesumpen... under kraftige sidekrefter og akselerasjon vil oljen svalpe rundt, og det er viktig at det er såpass med olje, samt effektive skvalpevegger, slik at det til en hver tid er nok olje som pumpa kan suge opp.

Vil ikke bare større oljekjøler føre til at det er mer olje som befinner seg i kjøleren, og mindre i motoren, om du fylle likt antall liter olje som orginalt?... høres ikke logisk ut for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med dokke begge. Om eg skal ha større kjøler må eg auke antal liter olje tilvarande volum kjøler. Oljenivå må uansett bli på streken på pinnen. Spørsmålet er som du 'oddis' nevner, om motor har nokk olje til å forsyne seg av. Tenker kjøler som kompansasjon for tilstrekkeleg kjøling av oljen. Veit andre som kun snevra inn panna og brukar bil aktivt på bane, men slitasjen på motor med dette oppsettet veit eg dog ikkje...

Vurdera også å lage ekstern oljetank ved sida av sumpen med kraftige tur og retur rør innpå... Tenketenke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Tenker større kjøler som kompansasjon for tilstrekkeleg kjøling av oljen.

Du tenker i riktig retning Grepstad!! Kjøling er nokke av det vigtigste i ein motor :)

Eg drive å snakka med Kim Thomas Aase ang kjøleveske no, den kjem til å koste ein del kr litern men det er samme som WRC gutta kjøyre med. Xtreme gutta i gatebil har testa denne og den kjøle vist heilt enormt!

Eg skal kjøpe 20 liter konsentrat så vist du trenger så kan du få hente hoss meg, veit ikkje når eg får den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelege komentarar :) Bra du likte fargen Thune, samme som deg, berre dette er vanleg to komp fra sprøyta, får sjå korleis dette oppfører seg med varmen, om ikkje blir det pulverlakk som du har gjort.. :)

Har fått gjort ein del i dag. Fekk på plass motor og gearkasse, kun for prøvetesting, for å sjå kor mykje eg må ta av bunnpanna. Hiver den ut igjenn i morgon og trør til på denne :) Herleg med ferie!

iah1t0sdytq6wezvip7f.jpg

ukyma256y1qr0uy37r7k.jpg

hw1oto3qv04e8nm2dppq.jpg

h1cbxuxv9zvrhvsw5zkq.jpg

Kjekt med 6 gir :) (kula skal byttast)

h1a2bkzcu1dh2gvoihhn.jpg

Lite bilde frå undersida, jekla usikker på kass travers eg skal bruke. Forsøker å få tak i ein frå e34 3.6 for å sjå :) Her er påmontert orginal e30 travers, blei stor klaring til karossen.

tuzbapde3tncwu3yd2ww.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...