Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Artig med bilde-updater ;) Kommer bilen på veien til sommeren eller?

Ja, var påtide no :) Målet er 2012 sesongen, og det burde gå, men er fortsatt masse som skal på plass og ein del kroner som skal investerast. Tar også litt tid med alt s50 greiene som skal tilpassast.

Jobbar vertfall ut i frå det målet, så ser eg korleis det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avreise ringen 5. eller 6. juni!

Jobba jobba jobba!

Hehe...Blir nokk ingen tur til ringen i år, må først teste at alt er på stell. Vi får ta det neste år, så blir vi ein fin gjeng, inkludert Christian med innkjøpt 911 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet tanken fra facelift forresten ? samme fester ? :)

Jess, den passa den. Må berre kappe vekk dei orginale festene til prefacepumpa i karosseriet for at tanken skal få plass. Om du vil ha lett tilgang til givaren på venstre sida av tanken, kan du lage hull under setet som det er på facelift. Eg har valgt å ikkje ha det, kjapt gjort å hive ned tanken om det skulle bli aktuelt å komme til denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du med BKF ?

Veit ikkje ka eg gjer med BKF. Har kjøpt inn iX dobbelmembran, som eg vurdera å flytte 2cm ned og 2cm til venstre for så å bygge om innsug til at det skal gå klart. Snusa litt på el-BKF frå Ford Cosworth, men usikker korleis hardheit på pedal blir med dette, samt om det går klart innsuget i det heile tatt..

Ser du har s50 e30 du også, ka gjorde du med bremsekraftforsterkar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du med brakettene bak til e36 m3 bremsene ?

Passer de originale ?? :)

Bak må man ha noen egenproduserte braketter da man ikke får skrudd på kalipperen.

Larsen Racing har tegninger på braketter bak, og spacere framme slik at man kan få på e36m3 bremser framme og bak på e30m3 understell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokken som veit om eg må ha denne runde saken. Søkte den opp på ETK, og det står at det er kullfilter. Tok dette bildet av ein kompis sin facelift. Han har, som dokke ser, tre rør som går bakover til bensin. Eg har kun to, tur-retur bensin. :roll:

u2cdippu5gubg6rnfl15.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...