Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Var å kjøpte meg eit brukt carbon innsug av ein hyggeleg kar i dag. Dette har også stått i e30 s50b32, med valig bkf. Skal modifisere det litt med hensyn til luftmengdemåler og evt. bkf om det ikkje passar mot dobbeltmembran. Er også veldig spent på korleis dette oppfører seg på dei orginale trompetane til s50. Skal med rett vere kortare type trompet til innsuget, men desse var ikkje for salg. Mulig desse går å kjøpe ein plass? (sjå siste bilde)

wwcou5rpk3yu5edqkeuj.jpg

gv9iyqqu9ks2ahllhqd6.jpg

mohhp3stnjyoue1kbv0e.jpg

f8rvjkhni8tah5gwx262.jpg

Motor innsuget stod på. Som dokke ser er det anna vinkel på desse. Spent på korleis dette blir med orginalvare

1cg325muniujk2gk32cz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forska litt meir på innsuget i dag. Testa det på ein kamerat sin s50-e30. Trur vi har konkludert med å kappe dei orginale trompetane, deretter bruke orginal gummi overgang til innsuget. Dette gir bra mht til innfesting osv.

Neste spørsmål er korleis eg skal få plass til luftmengdemålar og luftfilter. Nokken med tips på dette? Per dags dato er det laga hull i innsug nede ved filter, kor det er satt inn sjølve sensor fra luftmengdemålar. Dette er jo veldig plassbesparande, men gir det riktig verdi til motor??

xvjyzxtf131lnhcm7gvj.jpg

at86m9pptnps3928f2za.jpg

pis6j0lvzbyxybtgwef4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fest en plate i front av boksen, lag et hull i denne som LMM passer i, sett LMM inni boksen sånn at du bare har forreste flensen stikkende ut, denne fester du filter i.

Skjønner du hva jeg mener?

EDIT:

Kan jo se på den HD detaljerte paint skissen min, kanskje du skjønner mer?

00yar5f61jgqf7irl560.png

Da skal du kunne spare masse plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har så igjennomført bil, du har ikkje vurdert å kjøyre løpet heeeeilt ut med datasprut da? Da slipper du luft mengde måler ;)

Hehe.. Nei, trur eg går for det orginale på denna, får holde i masse til søndagskøyring ;)

Fest en plate i front av boksen, lag et hull i denne som LMM passer i, sett LMM inni boksen sånn at du bare har forreste flensen stikkende ut, denne fester du filter i.

Skjønner du hva jeg mener?

Ai, ikkje dumt. Som om at kontakta blir inne i boksen? Den ideen likte eg!! Dette bør jo gi riktig verdi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skal bestille e30-tempføler og bytte ut med den som står på s50'en. Var sikker på at det var her temeraturfølaren skulle sitte, har vertfall sett dette på andre s50, men på min er det blenda hull med ei skrue. Nokken som har info om dette?

3upcudrhrurrc6baibtp.jpg

Liten status:

Har fått montert alt av tanksystem og luftung, kobla girsjalting, og begynt å tukla litt med ledningsnettet til bilen. I og med at dette kjem frå facelift utgave måtte eg bytte om kontaktene til preface på baklysa. Har ellers fått kobla opp alt av lys og div el-utstyr, var ein del gammal klipping i ledningane her, men sydde seg sammen til slutt. Hjernen blir sendt til England i morgon for Alpha-N oppsett og EWS-delete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke bytte ut S50 temp føleren, da blir motoren gærn.

Du skal skru ut den blendepluggen og der passer E30 føleren rett inn, så finner du ut hvem av de 4 ledningene som går på den S50 føleren som er til instrument. Den klipper du og lodder på E30 føleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...