G-RACING Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Skulle hatt meg ei profilert plate å sveise inn for reservehjulsbrønnen. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Godt på vei med denne flott utgangspunkt du skaffa deg Takk for det, er godt fonøgd Kosejobben igjenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Satsar på å få sandblåst og grunna bilen under i jula, men er i stuss på type stoff eg skal ha på før endeleg lakk. Burde vel ha på eit slags steinavvisande + støydempande stoff? BMW sin originale kvite sprøyte kitt er super, finnast denne på markedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Flott prosjekt der mye av drittjobben er gjort. Jeg fikk et lokalt verksted til å lage en dørkplate i alu til meg som jeg skal skru fast med pakning. Kjekt å komme til diff og eksos. Platen min er 3 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Ikkje dumt, fint å komme til diff og eksos! Men får man firma til å lage profilar av stål om man ønsker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Har også eit anna spørsmål til folket; Skal underkant av kassetten flukte med den lakkerte buen med list som ein trykke på etter bakruta er kommen i? Får ikkje dette til å stemme heilt, og kasetten ser dønn ut. Muleg det er forskjell på denne i frå M3 til vanleg e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ingen som kan svare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Ingen som kan svare meg? Ta et bilde av det du mener er feil så skal jeg svare deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Den skal flukte ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Utrolig bra utgangspunkt av en bil du har skaffet deg... Gleder meg til å følge med på framgangen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Utrolig bra utgangspunkt av en bil du har skaffet deg... Gleder meg til å følge med på framgangen!! Funnet og solgt av en knakande kar vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 minner om slik "vår" henger i min garasje står på båt-tralle med palle på i tillegg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ja, det trengst ikkje alltid løftebukk for å få gjort et stykke arbeid! Sjøl om det er nr en på ønskelista til julenissen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ingen som kan svare meg? Ta et bilde av det du mener er feil så skal jeg svare deg. Flott! Får ikkje tatt bilde før til neste helg, men minner deg på det då! Er det forskjellige delenummer på disse listene i fra vanlig e30? Har sett andre der det ikke fluktar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Utrolig bra utgangspunkt av en bil du har skaffet deg... Gleder meg til å følge med på framgangen!! Kjekt å høyre Er veldig fornøgd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå