Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Bege var fine, men kanske siste med gullfarge passé best til fargen på bilen. Klar til måste år?

Ja, tenker litt på gullskruer her også, syns det kler bilens farge. Den siste felgen her har polert alu senter. Sikkert hardt å holde det på toppshine all the time, men syns det er tøft, sjøl om det kan bli på grensa til litt jalla. Ja, bilen skal brukast neste sommar :) Din og?

Sølv senter, blanke bolter og senter caps :applause:

Gull er ut og harry :wink:

Kanskje prøve orange senter caps.

[-X[-X Syns du er blitt litt gammal og gubbete no Yngve, må jo få piffe opp litt ;)

Bege var fine, men kanske siste med gullfarge passé best til fargen på bilen. Klar til måste år?

Einig med Thunegutt!:)

Fargematch til bilen på senteret, er det uaktuelt?:)

Orange på senteret er nok uaktuelt, syns det blir litt feil :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg sånn til å se denne ferdig :D:D

Fargevalget er det ingenting å tvile på, den blir knallrå :D

Anngående felger, så tror ihvertfall jeg at litt mørkere grått senter (for. eks Bmw sin schiffergrau) og lakkerte skruer i samme farge som bilen hadde blitt kult :D:D

Stå på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg sånn til å se denne ferdig :D:D

Fargevalget er det ingenting å tvile på, den blir knallrå :D

Anngående felger, så tror ihvertfall jeg at litt mørkere grått senter (for. eks Bmw sin schiffergrau) og lakkerte skruer i samme farge som bilen hadde blitt kult :D:D

Stå på :D

Det er kjekt å høyre, bra du har trua :) Du var jo også viktig pådrivar for fargevalget i si tid!

Ja, trur også mørkare grå kunne ha blitt tøft. Er vel egentlig lys og mørk grå valget står mellom. Var jo ein god jobb berre det å vaske mellom alle eikane, så tvila på det blir face polering :wink:

Gammel er jeg, men sans for detaljer har jeg enda :wink:

Bare dritt RS i 17"! :wink:

:lol: Hehe.. Ja, 17 er smått, burde vert 19, kremt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm vakke den oljekjøleren veldig lavt montert. fort og subbe foran der ve. hvordan passer plasseringa av kjølern i forhold til luftinga på m3 fangern? sitter den ikke montert oppå den vangen du har montert den på nå org? ellers må jeg si det er superstrøkent arbeid du gjør. ser skikkelig røddig ut :D

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm vakke den oljekjøleren veldig lavt montert. fort og subbe foran der ve. hvordan passer plasseringa av kjølern i forhold til luftinga på m3 fangern? sitter den ikke montert oppå den vangen du har montert den på nå org? ellers må jeg si det er superstrøkent arbeid du gjør. ser skikkelig røddig ut :D

mvh

Ja, er gjerne montert i lågaste laget :? Trur likavel det burde gå. Tenker at dette kanskje er ei litt midlertidig løysing då eg og er litt missfornøgd med høgda. Vurderte lenge å bruke e30 325 kjøler med rør tilpassa å krype seg under vangen, montert i forkant av vangen i orginal plassen. Denne fann eg ut var deffekt, så bestemte meg kjapt for å kjøre s50 kjølar. Må nok tvinge lufta via ein kanal ned til kjølaren, men då har den og fri ferdsel ut i det fri. Likte ikkje heilt å montere forran kasetten då lufta fort møter veggen og ny luft ikkje får komme så lett til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...