nicooo Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 tenkte jeg skulle legge ut litt bilder og slikt av sleden min kjøpte den i slutten av August og fikk lappen i slutten av September så nå begynner lommeboka å komme seg igjen etter de store utgiftene så da må jeg jo holde den i balanse bilen var nesten helt orginal bortsett fra felgene( som skulle være M5 visstnok) og sportseksos. planer for bilen i ca prioritert rekkefølge: - klare/røde LED baklykter (montert) - angeleyes forran (montert) - nye felger, ACS type IV kopi (montert) - justerbart senkesett /coilovers (montert) - sote rutene ca. 35% - M5 fanger i begge ender - M-tech/ shadowline lister utv. - 4rørs eksos - carbonleppe forran - carbondiffusor - krom instrumentringer (montert) - carbon emblemer (montert) - BMW CCN skiltholder (montert) - BMW CCN klistremerke (påklistret) - bimmers.no klistremerke (påklistret) - bakrutesenker nyeste bilde av 523i'en: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 kanskje legge ut et par bilder oxo da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Velkomen til forumet.. Pen bil du har der. masse potensial.. ganske bra føste bil.. Liker planene dine.. kan ikkje bil bedre enn M-plast.. Lykke til med bilen !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 takk takk ///M hadde vært tingen men er litt dyrt på lærlingelønn så da blir dette en god start Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N_T_N Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 bra førstebil det der er det lov og spørre ka du betalte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Ja er ikkje alltid lett å style bil på lærling lønn... Har selv vore der, men er heldigviss fagmann nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 måtte ut med akkurat passe for skjønnheten går sakte med lite penger men får bare ta tia til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Gratulerer som eier av riktig bilmerke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Gratulerer med bil! Som sagt over her, ligger masse potensiale i bilen din! Kommer vel kanskje til å se den rundt her kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Kjempe bil..kjøpte en samme type bil i mai.. Og liker planene dine, fin farge og med litt M plast så blir den der kjempe Lykke til:) Lever selv på lærlinglønn så vet kordan det er..hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 takk takk ja blir forhåpentligvis å se mye på veiene i område rundt her er en utrolig deilig bil å kjøre så blir nok en del timer bak rattet var forresten å henta lit deler på posten idag nye klare og røde baklykter og angeleyes til fronten klarte ikke å vente med å pakke opp, rakk såvidt å komme ut døra på postkontotet før jeg reiv opp papiret blei egentlig veeeeldig formøyd her har vi da den soppen av en kompis som kom i pendressen for å hjelpe meg med monteringa. han skippa familieselskapet for å sitte å lese gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 fin bil veldig fin farge Kjem seg masse med senk og nye felger Fine planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 fikk nye carbon emblemer i posten idag de blei jeg veldig fornøyd med. tok en etterlengtet vask i samme slengen og en liten fotoshoot når jeg først var igang med de "fine" vinterhjula på kan nesten ikke vente til sommern kommer å sommerhjula skal tilbake på fikk nye krom instrumentringer idag oxo så skal vel prøve å få montert de i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Fin bil! Men de felgene du har, er ikke M5 Blir bra med M-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Fin bil, liker planene, fortsett slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå