Gå til innhold

**En hyllest til BMW E34!**


///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

ingen spesiell bil jeg hadde- men syns faktisk e34 er finest i hvit. det er hvertfall mest spesielt har jeg følelsen av. her er min første (og forhåpentligvis ikke siste e34) en 91' 520ia.

DSC00793.jpg

første bilen min var en golf 4, andre en 99 passat 1.8t, så bmwen- med mer problemer enn en vondt år (derfor jeg solgte den) og nå kjører jeg combo. det som er morsomt er at den roligste kjørestilen hadde jeg med 520en- også den bilen som var vært værst å kjøre med (5cm dødgang på rattet og sporing som en ku uten beite med slitte og dårlige 225dekk framme) den bilen som gikk dårligst, og brukte mest bensin, men likevel den bilen jeg savner definitivt mest, som har gitt meg mest glede, og flest minner til tross for færrest km.. jeg husker at når jeg skulle henge med kompisser og gamlekjerringen (tok forøvrig jomfruen hennes i e34en.. ;)) så valgte jeg heller å kjøre e34en enn pappas 07mod a6..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du tonet vinduene og senket den litt også?

jeg for min del syns den var penest med den looken de slitte fjærene bak gav den. slik du gjorde det, ble det litt for mye for min smak.

felgene er tilsalgs forøvrig. 18" 255bak og 225 framme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver med en par bilder jeg og. ;)

mi5bdtd1asashbp8y933.jpg

w3yvji0se01blrt5dgxs.jpg

m3u2dtqf1av5it1kvp6p.jpg

Finnes det flere forskjellige AC Schnitzer fangere?

og hvem forhandler de felgene?

io002xi6r79td3ebf086.jpg

Fy f*** i H****** den fronten var überrå! den skal jeg ha :P :P :P

hafsmo, bilen din er et forbilde, en av de beste E34 jeg har sett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det flere forskjellige AC Schnitzer fangere?

og hvem forhandler de felgene?

io002xi6r79td3ebf086.jpg

Den bilen har vært diskutert mange ganger, og man har vel kommet fra til at fronten her er modifisert en del. Den leppa under fangeren skal det visst bare være én av.

Det finnes en del kopier, og de er like råe!

IMG_0498.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker nok desverre en GOD del bensin ja.. I begynnelsen lurte jeg på om det va hull i bensintanken eller no :) Men så er jo bensintanken på svimlende 80L også da!

Neida, kjørte Tr.heim - Oslo på 0,84l/mil sommeren 2004, riktinok med funfactor=0. Og om 80 literstank er svimlende; B10'en har 110 liters fuelreservoar.

Putter inn noen bilder jeg og da....

546159_2_full.jpg

546159_3_full.jpg

546159_8_full.jpg

DSCN3543_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...