Gå til innhold

**En hyllest til BMW E34!**


///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett igjennom tråden her så er jeg bare enda mer overbevist om at det er verdt og få min gamle E34 520 på veien igjen. Første BMW'n jeg hadde og har den fremdeles. Vil heller ha den en E46'n som jeg har...

Legger ved et stemningsbilde fra noen sommere siden. Siden da er den blant annet blitt senket 50\35 men mangler pr. idag en motor og ABS-sentral.

k0ql3ys88ayctobsmai3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns denne videoen er litt kul å se på. E34 på snøføre i Tyskland, kontroll over bil ja? :)

Hva var det der slags drit? Jeg "drifter" jo mer når jeg bare kjører..

Er det noe jeg ikke ser eller?

Min første tanke var det samme... :?

Se 6:15, er det virkelig nødvendig å bruke begge hendene? På vinterføre rattes det med en hånd! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen å få frem slike reaksjoner, selv syns jeg bare det var litt stilig å se.. Beklager.

Oi, sorry.. Jeg synes bare det er rart at han skriver "hvordan å drifte om vinteren", og så kjører han bare.

Aaaanyways..

Noen fler bilder av verdens peneste og råeste sedan!

01.jpg

12.jpg

01.jpg

04.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen å få frem slike reaksjoner, selv syns jeg bare det var litt stilig å se.. Beklager.

Heyyyy, ikke noe å ta på vei for da, var ikke vondt ment - ikke din skyld at det ikke snør i Stavanger... ;-)

Legger ved et bilde fra en annen bil jeg har eid hvor driftefaktoren var stor vinterstid, selv med 4WD - bildet er for øvrig tatt etter 5 mil på ubrøytet riksvei og 5-7cm nysnø.

Er vel å banne i kirka å legge inn et slikt bilde i en E34-tråd - trøsten får være at jeg byttet den bort i en E34 da. ;-)

*Bildet fjernet etter ønske fra leser.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...