Jørgen Lie Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 la vingen bli montert på din bil du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 la vingen bli montert på din bil du. Gratulerer med flott bmw, men ikke ødelegg den orginale looken med den vinga er mitt råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 pen bil. liker den fargen meget godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 du som kjøpte den der ja satt og sikla lenge på denne selv siden den har den peneste fargen etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 e36 M3 er utrolig nydelig bil Likte den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Gratulerer så mye med ekte Mbil. Jeg er vel ikke i possisjon til å si noe om kjøring men mener å se at du ikke har airbag(HINT) Flott farge Mauritsius blå? Min mening er: legg spoileren VEKK ett mørkt sted til du skal selge bilen engang! Har selv vinge på orginalbilen og den kommer IKKE på min norske Da er en diskret Mleppe mye penere å du slipper 6 små skruhull i bakluka som ruster etterhvert. Neste må vel bli POWERFLEX foringer rundt baut og annen optimalisering Endeledd bærekuler dempere filter eksos osv??? Bruker selv litt mørketid på sånt nå. Lykke til m flott bil Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Stemmer for at du slenger på M3 list slik som på denne, ser pent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Gratulerer så mye med ekte Mbil. Jeg er vel ikke i possisjon til å si noe om kjøring men mener å se at du ikke har airbag(HINT)Flott farge Mauritsius blå? Min mening er: legg spoileren VEKK ett mørkt sted til du skal selge bilen engang! Har selv vinge på orginalbilen og den kommer IKKE på min norske Da er en diskret Mleppe mye penere å du slipper 6 små skruhull i bakluka som ruster etterhvert. Neste må vel bli POWERFLEX foringer rundt baut og annen optimalisering Endeledd bærekuler dempere filter eksos osv??? Bruker selv litt mørketid på sånt nå. Lykke til m flott bil Pedro Står "Airbag" på ratttet, men er ikke sikker på om rattet er originalt siden det ikke har emblem eller de fargede sømmene. Da er det vel en liten, men tvilsom mulighet for at en tidligere eier bare har satt in et ratt. Ang. Mleppe er jeg helt enig at den er mye mer "smooth" enn en svær vinge. Ser nice ut på bilde Eksosmannen la inn over her. og powerflex har jeg forstått er mer eller mindre et møst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Gratulerer med tøff førstebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Grattis med nydelig bil! Dropp vingen du. Er det altså din første bil, eller din første BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Er det altså din første bil, eller din første BMW? Nei, langt fra første bil. Har hatt flere biler og MC før. Men første gang jeg prøver BMW. Litt rart egentlig siden det var det kuleste bilmerke jeg visste om som liten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Var vel du som spant som faen etter at du hadde kjørt ut av tøyen bensinstasjon? Hmmm... Spant??? Det må i så fall ha vært et uhell :whoa: Uhell? Hørte deg lengere opp i gata også om det var deg.. Jeg jobber der på tøyen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Er dette en 3.0, eller 3.2? Kan hende jeg har hoppet over noe her, men ser d ingen plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Var vel du som spant som faen etter at du hadde kjørt ut av tøyen bensinstasjon? Hmmm... Spant??? Det må i så fall ha vært et uhell :whoa: Uhell? Hørte deg lengere opp i gata også om det var deg.. Jeg jobber der på tøyen vettu Vil fortsatt holde på min forklaring om at det var et uhell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Grattis med pen bil.. Kjøpt den i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå