Gå til innhold

Min første BMW er en M3

Hardhaus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer så mye med ekte Mbil. Jeg er vel ikke i possisjon til å si noe om kjøring men mener å se at du ikke har airbag(HINT)

Flott farge Mauritsius blå?

Min mening er: legg spoileren VEKK ett mørkt sted til du skal selge bilen engang! Har selv vinge på orginalbilen og den kommer IKKE på min norske Da er en diskret Mleppe mye penere å du slipper 6 små skruhull i bakluka som ruster etterhvert. Neste må vel bli POWERFLEX foringer rundt baut og annen optimalisering Endeledd bærekuler dempere filter eksos osv???

Bruker selv litt mørketid på sånt nå.

Lykke til m flott bil

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ekte Mbil. Jeg er vel ikke i possisjon til å si noe om kjøring men mener å se at du ikke har airbag(HINT)

Flott farge Mauritsius blå?

Min mening er: legg spoileren VEKK ett mørkt sted til du skal selge bilen engang! Har selv vinge på orginalbilen og den kommer IKKE på min norske Da er en diskret Mleppe mye penere å du slipper 6 små skruhull i bakluka som ruster etterhvert. Neste må vel bli POWERFLEX foringer rundt baut og annen optimalisering Endeledd bærekuler dempere filter eksos osv???

Bruker selv litt mørketid på sånt nå.

Lykke til m flott bil

Pedro

Står "Airbag" på ratttet, men er ikke sikker på om rattet er originalt siden det ikke har emblem eller de fargede sømmene. Da er det vel en liten, men tvilsom mulighet for at en tidligere eier bare har satt in et ratt.

Ang. Mleppe er jeg helt enig at den er mye mer "smooth" enn en svær vinge. Ser nice ut på bilde Eksosmannen la inn over her.

og powerflex har jeg forstått er mer eller mindre et møst!!! :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel du som spant som faen etter at du hadde kjørt ut av tøyen bensinstasjon?

Hmmm... Spant??? Det må i så fall ha vært et uhell :whoa:

Uhell? Hørte deg lengere opp i gata også om det var deg.. Jeg jobber der på tøyen vettu :wink:

Vil fortsatt holde på min forklaring om at det var et uhell. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...