Gå til innhold

Min første BMW er en M3

Hardhaus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser strøken ut den bilen din :) syntes egentlig kanfelger er penest på e36, men var meget pent med bbs felgene på din. skikkelig senk nå så er den perfekt! blir en del gnikking på bilen når en jobber med bilpleie. jobber selv med det, og blir en del timer i året med gnikking :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil :) Blått er favorittfargen min :D Du har ikke vurdert bakrutesenker? Er vel den eneste uorginale modsn som gjør seg :wink:

Tja... litt usikker ang den bakrutesenkeren, men interessant forslag. Har du kanskje noen bilder som muligens kan overbevise meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil :) Blått er favorittfargen min :D Du har ikke vurdert bakrutesenker? Er vel den eneste uorginale modsn som gjør seg :wink:

Tja... litt usikker ang den bakrutesenkeren, men interessant forslag. Har du kanskje noen bilder som muligens kan overbevise meg?

Dette stemmer jeg imot Olav! Ligger på samme hylla som øyelokk og den grufulle vinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil :)

Min stemme går mot å senke den noen mm. ellers holde den original. Jeg elsker BBS CH men tror kanskje jeg liker original M3-felger enda bedre på bilen din. Tror lakken overvelder selv CH-felgene ;) En leppe på hekken ville gjort seg, men som sagt er den nydelig som den er. Hadde jeg hatt en slik ville jeg holdt den som den var, kanskje investert i noen M3 GT-felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da har jeg endelig investert i nytt understell. Bilstein PSS9 - dyre greier, men skal nå være av den beste sorten... ;-)

Med god hjelp av min gode venn King B fikk vi montert herligheten i går.

avhryigckbgibmnh3nf6.jpg

nc8pwl9ocnnjz39zceuv.jpg

izcfdqwjwc8e2p2kbkai.jpg

Forskjell på gammel og ny fjør

25h3jzy6vid1o4fd61mf.jpg

Ble sittende med huet litt lenge inni hjulbuen der. Knota en del med hvordan jeg sku feste stabstaget...

4oes7ho3k8635glsb88x.jpg

...men fant løsningen til slutt (håper jeg da) [-o<

9miegpytq6pai8flr7r1.jpg

Av og til må det muttertrekker til for å løsne skruer...

y9ie6xof1mwbectemb83.jpg

King B: jeg er deg evig takknemlig for god hjelp

omtf98s6d0wyc0vmm0n1.jpg

Det er godt miljø i Bristolgarasjen. Jone og Kim følger med mens vi andre jobber. Flere kokker, mere søl, var deres unnskyldning :whistle:

sybf5dml5onuru9s72tc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke tid til å justere høyden slik jeg vil ha den. Foran ble bra, men den må litt lenger ned bak. Legger ut bilder av hele bilen når sommerhjula er på og høyden er riktig justert. ;-)

Og ja, den blir nokså lik den på det bildet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...