Søreng Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Men... Mr Hardhaus - vogna er fremdeles for høy!!!Når skal jeg bestille og montere PSS9 for deg da...? Neinei, er PSS10 som gjelder nå (Hvis det er kommet til E36 da?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Steike, ble sykt fin med BBS CH felgene der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 ser strøken ut den bilen din syntes egentlig kanfelger er penest på e36, men var meget pent med bbs felgene på din. skikkelig senk nå så er den perfekt! blir en del gnikking på bilen når en jobber med bilpleie. jobber selv med det, og blir en del timer i året med gnikking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Nydelig bil Blått er favorittfargen min Du har ikke vurdert bakrutesenker? Er vel den eneste uorginale modsn som gjør seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Så helt riktig ut det der Innom garasjen i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Nydelig bil Blått er favorittfargen min Du har ikke vurdert bakrutesenker? Er vel den eneste uorginale modsn som gjør seg Tja... litt usikker ang den bakrutesenkeren, men interessant forslag. Har du kanskje noen bilder som muligens kan overbevise meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Nydelig bil Blått er favorittfargen min Du har ikke vurdert bakrutesenker? Er vel den eneste uorginale modsn som gjør seg Tja... litt usikker ang den bakrutesenkeren, men interessant forslag. Har du kanskje noen bilder som muligens kan overbevise meg? Dette stemmer jeg imot Olav! Ligger på samme hylla som øyelokk og den grufulle vinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hmmm... ser GS kommer en del nye felger og noe slo meg at denne typen vil bli kul på M3'n... Søren! og jeg som akkurat har kjøpt hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Nydelig bil Min stemme går mot å senke den noen mm. ellers holde den original. Jeg elsker BBS CH men tror kanskje jeg liker original M3-felger enda bedre på bilen din. Tror lakken overvelder selv CH-felgene En leppe på hekken ville gjort seg, men som sagt er den nydelig som den er. Hadde jeg hatt en slik ville jeg holdt den som den var, kanskje investert i noen M3 GT-felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Hmmm... ser GS kommer en del nye felger og noe slo meg at denne typen vil bli kul på M3'n... Søren! og jeg som akkurat har kjøpt hjul... Hvor finner du disse felgene på GS sine sider ??? Send link! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 King B: Har ikke komt på GS sine sider enda, men sjekk ut denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=105286 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Da har jeg endelig investert i nytt understell. Bilstein PSS9 - dyre greier, men skal nå være av den beste sorten... Med god hjelp av min gode venn King B fikk vi montert herligheten i går. Forskjell på gammel og ny fjør Ble sittende med huet litt lenge inni hjulbuen der. Knota en del med hvordan jeg sku feste stabstaget... ...men fant løsningen til slutt (håper jeg da) Av og til må det muttertrekker til for å løsne skruer... King B: jeg er deg evig takknemlig for god hjelp Det er godt miljø i Bristolgarasjen. Jone og Kim følger med mens vi andre jobber. Flere kokker, mere søl, var deres unnskyldning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Hvordan ble høyden? Temmelig lik denne din bil nå, du mangler bare lista på lokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Fikk ikke tid til å justere høyden slik jeg vil ha den. Foran ble bra, men den må litt lenger ned bak. Legger ut bilder av hele bilen når sommerhjula er på og høyden er riktig justert. Og ja, den blir nokså lik den på det bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Må skrive en review på førsteinntrykket ditt med det nye understellet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå