Gå til innhold

Min første BMW er en M3

Hardhaus
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått testa bilen litt mer nå og må bare si meg grisefornøyd med det nye understellet.

Til alle dere som er i tvil: Bilstein PSS9 er helt sheriff!!!

Bilen reagerer akkurat slik jeg håpet på. Presis i styringen og sitter som støpt i svingene. Bilen er lav, men foreløpig har det gått greit å passere fartsdumpene i hovedstaden.

jjn573izgd3sh3lunv5x.jpg

Har så vidt begynt å legge planer videre:

- Scorpion potte

- Bedre stereo

- Lakkere deler som har fått riper

Skal nok ha noe å gjøre på utover våren også... :beer:

Men først har jeg et lite problem med passasjersete:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=110925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lenge hatt en scorpionpotte liggende. Vært litt skeptisk til å montere den pga mange delte meninger om den potta. Men tok mot til meg og monterte den for et par uker siden. Umiddelbart likte jeg lyden veldig godt. Bilen fikk en herlig frekk lyd. :evil:

Nå har jeg kjørt ei stund med den og kjenner at tiden hvor grom lyd er tøft kanskje er over. Resonansen inne i bilen fra omlag 2000 omdr. er rett og slett for slitsom på sikt.

Kommer derfor til å bytte tilbake til orginalpotta... Men det var interessant å prøve litt grommere lyd for en liten stund.

j9etn2sm8avm6cdue7ds.jpg

kgasu9z2zbloq6qv122k.jpg

206duycpylyhjv92sgh9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en verdifull erfaring å dele med andre. Det er det som er mitt inntrykk av litt billige potter også, det du beskriver. En skikkelig potte skal ikke gi støy ved jevnt turtall uten gasspådrag.

Jeg vet ikke hva de lærer på mekken eller hva som er normen, men jeg ville aldri lagt meg under en bil med kun en jekk uten en ekstra "bariere" :)

Edit: Ser ut som du kanskje er noen ekstra bukker med i bildet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...