Pelton Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 den er med da de gutta er yngre. han ene hadde akkurat kommet hjem fra pakistan da de henter han i den E30en. sikkert ingen som skjønte den dårlige forklaringen men det er ikke mye man ser av bilen hehe Stemmer Husker de e30`ne som står der da, når du sier det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Brent den opp eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Brent den opp eller? nei vi gravde den ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 husker ikke denne jeg... stond evolution på hele sia da også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Ahh..når de henter ham utenfor blokka si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Ja er fra når de henter han. Men jeg mener å huske at den var dynga ned med noe styling og greier i filmen jeg.. stemmer ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 var vel noe riger type om jeg ikke tar helt feil, og M3 speil tror jeg det var. så på klipet i går men fikk ikke lasta opp bilde av den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 begge de 2 izzat bilene hadde en kammerat - var jo 2 sølv e30, begge er vrak nå enne tok en kammerat av meg å la på taket. den andre ja den har dere jo sett. begge vare 323. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå