Yezz Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Nokon som kan lage ein enkel P'shop av bilen min med BMW Clubsport-vinga på hekken? På førehand takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Don't do it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Hadde eg villa ha synspunkt på om eg skal ha eller ikkje ha, hadde eg laga til ei avstemming... Lurer berre på korleis det ville sett ut med den hekkvinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Litt OT, men hvordan felger er det du har på bilen?? De var pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 BBS CH 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Skal se om jeg kan prøve å fikse det snart Etter jeg har vært en rask tur ute, men skal den være i samme farge som bilen og se veldig ekte ut? Eller bare sånn rask mod så du ser ca hvordan det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Flott! Hadde vert fint om den kunne vore så tilnærma ekte som du får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Vet ikke om det var sånn her ca. du mente jeg? Men har du et bra bilde av vingen som kan brukes da? Det er den største delen av jobben egentlig Beklager at jeg ikke fikk gjort det igår, ble litt dårlig tid. Har dårlig tid nå og, så ble fort og gælli, men tror kanskje du får en idé om hvordan det ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Vil anta at den vinga ikke vil passe på sedan...sånn optisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Synes ikke den vinga passer så bra på e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå