Janm Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Hallois Kjøpte meg en bmw e34 5 serie 520i for litt sia. Angrer ikke på at jeg kjøpte meg en bmw for å si det sånn Jeg har litt lyst til å ”style” den litt egentlig. Tenker litt på øynebryn, angel eyes, bak spoiler over bakruta osv. Poster et bilde her jeg så kan dere kommentere hva jeg burde kjøpe / hva som hadde vert tøft på den. Er det noen her som har noen bilder av forskjellige høynebryn og annet kult karoseri styling (er ikke interisert i fult styling kit (dårlig råd)) så bare post i vei er ute etter litt inpirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Shadowline lister + soting hele veien (proff, 50% feks). Senkeskåler fremme (ser ut som at den kunne vært liiitt lavere der. Muligens breifront/v8/facelift Ellers nyyydelig bil, uansett om du gjør noe mere med den eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 M5 styling, det eneste som sitter perfekt på E34 Kjøp litt nå og litt da, så blir det på sikt Nydelig bil ja, flott farge Og riktige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 M5 styling, det eneste som sitter perfekt på E34 Kjøp litt nå og litt da, så blir det på sikt Nydelig bil ja, flott farge Og riktige felger Eller aero, acs og alpina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 se litt i tråden til ingard, han har gjort mye riktig Nydelig bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 se litt i tråden til ingard, han har gjort mye riktig Nydelig bil forresten Ja, ta en titt på Ingard sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 BTW, bilen så veldig fin ut, hadde vært bra med en V8 front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Flott bil, men 520is? Trudde kje det va noe så hette det? Og eg ville ha droppa angel eyes om eg var deg. Hadde selv den ideen til min, helt til eg så dette eksemplet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janm Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 takk for alle kommentarer hyggelig. ja tenkte litt på angel eyes ja men når jeg så det bilde du posta Astri så nææ vet ikke jeg :S har noen et bilde av en520 e34 med angel eyes og øynebryn ? post hvis dere har =) jeg har også vert inne på tråden til "ingar" som dere sa, og den bilen blei jævelig fin Mye tøft han satte på. ny front + soting er noe jeg kunne tenkt meg å ha fått gjort. takk for alle kommentarer igjen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janm Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 den hadde vell ikke sett så dum ut med angel eyes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Skaffer du shadowline lister og soting så behøver du ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Har m5 fangere (foran, bak og på sida) og angeleyes du kan kjøpe av meg.. 9000 kan du få det for tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janm Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Har nok ikke råd til det... noen som vet om hvor jeg kan bestille kvalitets øynebryn til min bmw? har noen av dere bestillt fra: www.bmtown.com ? er det en trygg side å bestille ifra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå