morteym Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Når folk kjører over en katt, og ler av det etterpå, så blir jeg forbanna. Folk bryr seg like mye om katten sin som hundeeiere bryr seg om hunden sin. Å hentyde at hunder burde befunnet seg under hjulet for å bli drept (istedetfor å pisse på det) hadde vært krenkende for de som har hund. Det er sånn man kan snakke om måker =)
///FredriK.S Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 De dyrene der skal ligge under hjulene, ikke inni har du kranglet med nabokatten? i såfall høres det ut som den vant. Haha.
Ceylon Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 så måtte det komme noe hat fram her ja.. Da for eg og si min mening og da. HAAATER(voksne) katter selv... Men jeg har respekt for alle dyr Og ville ikke drept en katt med mindre eg måtte. F eks hvis det var en katt som konstant plaget med å sitte å varme seg på panseret på bilen min hadde jeg kanjse slengt den på en båt som skulle vekk fra bergen bla bla ... hehe Ikke drep med mindre du er truet på livet eller må ete de da...
BMW-Coupe Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 For en diskusjon Dette er bimmers.no ikke katters.no??
MortenK Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Poenget etter som jeg forstod så er det snakk om ett morsomt små kult bilde, ikke snakk om å drepe dyr! Hvis man vil det så kan du gå å gjøre det rett utten for politistasjonen hvis du vil, for det er der du ender vis du elsker å drepe dyr uten mening..
Ceylon Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Dette kan vel ingen her klage på.... Lå oss no hvertfall være enige om det
MortenK Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 haha, hun kan godt polere felgene min ogås!
BMW89 Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 hadde noen kjørt over katten min så hadde jeg blitt så rasende at jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. en katt er levende en bil er ikke selv om noen her trur at bilene deres lever ??
Ceylon Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 hadde noen kjørt over katten min så hadde jeg blitt så rasende at jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. en katt er levende en bil er ikke selv om noen her trur at bilene deres lever ?? rolig... Nå fant jeg en katt som alle liker, håper vi kommer på rett spor igjen da
Tommy Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 For å si det enkelt, jeg HATER katter, å er det noen som kommer in på tomten min, så kaster jeg det første og beste etter dem (den siste som prøvde seg, fikk en belegningsstein i bakhodet, å jeg har ikke sett den i ettertid) Det burde vert båntvang på katter, akkurat som hunder. Her er bilde av en fin katt
Astri Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 For å si det enkelt, jeg HATER katter, å er det noen som kommer in på tomten min, så kaster jeg det første og beste etter dem (den siste som prøvde seg, fikk en belegningsstein i bakhodet, å jeg har ikke sett den i ettertid) Det burde vert båntvang på katter, akkurat som hunder.Her er bilde av en fin katt Akkuratt nå syns eg du e tåpelig. Det e et liv det og, uansett kor mye du hater det! Tenk om noen hadde kasta stein etter ungene dine eller bikkja di, eller prøvd å kjøre over dem, bare fordi de hater dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå