oddis Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Uskikkelige hunder skal dø. Uskikkelig katter skal dø. Jeg har et anstrengt forhold til bikkjer pga av en nabo fra helvete med 4 elghunder og et annen rase jeg ikke har navnet på. Jeg har sagt til naboen min at hvis min katt noensinne forvolder skade på hans eiendom har han min velsignelse til å ta livet av den. Og det gjelder også andre veien med hans hunder har jeg gitt ettertrykkelig beskjed om. Enig med Øyvind i det han sier om småunger og dyr. Når jeg oppsøker et sted som har hunder forventer jeg at bikkja evt hopper opp på meg for å "hilse på". Men går jeg derimot hjemme på min egen eiendom, eller på offentlig plass forventer jeg ikke at noe dyr skal hoppe opp på meg ut fra intet. Det verste jeg ser er småunger som går rundt med svære bikkjer dem har NULL kontroll på.
jensemann23 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Jeg har også tilgode å se en katt forvolde noen som helst form for skade på personer eller eiendom. Det verste som kan skje er vel at den driter eller spiser en spurv eller to. Men noe mer.. nei det nekter jeg å tro. Hvis noen har blitt skadet av en katt så har de nok plaget den noe jævlig
donutz Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Og nå, tilbake til Topic... Likte pusen i felgen, jeg.. Dyreplageri/dyrehat kan folk snakke om på PM, eller SMS... Hold dere for dere selv. Nå har jeg vært borti SÅ mange tråder her som går helt på skakke, og jeg har bare vært medlem her i ei uke eller to, så synes det er på tide at folk vokser opp og holder sine tanker og meninger for seg selv, med mindre det angår den FØRSTE posten i tråden. Skjerp dere. OFF-topic: Hvis noen har en så vanvittig trang til å plage noen, for guds og alle andres skyld la nå dette gå utover et menneske på deres eget nivå, mygg eller en fransk bil eller noe slik. Ikke et uskyldig lite vesen, som ikke kan forsvare seg selv. Det blir som å drepe småunger. (personlig har jeg mange ganger lyst til å gjøre det siste selv, men dere skjønner poenget)
donutz Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 hvordan kan noen kverke noe så søtt? Så søt Har en liten kattepus selv, som forøvrig heter Roger, og dama har en, og de skal aldri noen få gjøre noe vondt. Da er det de som havner under bmw'n min
patricko Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Katter har jeg hvertfall ingenting til overs for. Mer en en gang jeg har tatt naboen sin i å ligge på panseret mitt. Ikke så artig at katten skal bruke bilen som et klatrestativ. Riper å poteavtrykk gjør seg ikke akkurat. Jeg tar d jeg har for hånda å kaster etter. Det gjelder både katta å naboen, like mye galt med de tullingene som skal ha huset fullt av disse skadedyrene..
patricko Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 å til de som sammenligner katter med hunder. Hvor ofte er det du finner en schæfer som ligger å koser seg på panseret deres?
donutz Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Katter har jeg hvertfall ingenting til overs for. Mer en en gang jeg har tatt naboen sin i å ligge på panseret mitt. Ikke så artig at katten skal bruke bilen som et klatrestativ. Riper å poteavtrykk gjør seg ikke akkurat. Jeg tar d jeg har for hånda å kaster etter. Det gjelder både katta å naboen, like mye galt med de tullingene som skal ha huset fullt av disse skadedyrene.. Folk som kaller katter for skadedyr, burde vel egentlig holde munnen sin lukket, for hvis man greier å oppdra en katt til å bli skadedyr, da er det minst like mye galt med deg som med naboen din... MEN HOLD DEG TIL TOPIC, HVA ER GALT MED FOLK, SOM IKKE KLARER DET ENGANG?? Ikke kattene det er noe galt med, nei. OG en ting til. Hvis folk er så uber redde for bilene sine, og lakken sin, hvorfor ikke legge over et teppe eller en presenning, for å beskytte lakken mot vær og steinsprut mens det står stille, like mye som kattepoter? Dessuten bruker IKKE en katt klørne sine med mindre den er redd eller nervøs. Du som burde ta ansvar, katten kan ikke passe på bilen din. Eller andre ting.
patricko Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Katter har jeg hvertfall ingenting til overs for. Mer en en gang jeg har tatt naboen sin i å ligge på panseret mitt. Ikke så artig at katten skal bruke bilen som et klatrestativ. Riper å poteavtrykk gjør seg ikke akkurat. Jeg tar d jeg har for hånda å kaster etter. Det gjelder både katta å naboen, like mye galt med de tullingene som skal ha huset fullt av disse skadedyrene.. Folk som kaller katter for skadedyr, burde vel egentlig holde munnen sin lukket, for hvis man greier å oppdra en katt til å bli skadedyr, da er det minst like mye galt med deg som med naboeb din... Heldigvis driter jeg i din mening! Bra du klarer å "oppdra" katten din da
donutz Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Katter har jeg hvertfall ingenting til overs for. Mer en en gang jeg har tatt naboen sin i å ligge på panseret mitt. Ikke så artig at katten skal bruke bilen som et klatrestativ. Riper å poteavtrykk gjør seg ikke akkurat. Jeg tar d jeg har for hånda å kaster etter. Det gjelder både katta å naboen, like mye galt med de tullingene som skal ha huset fullt av disse skadedyrene.. Folk som kaller katter for skadedyr, burde vel egentlig holde munnen sin lukket, for hvis man greier å oppdra en katt til å bli skadedyr, da er det minst like mye galt med deg som med naboeb din... Heldigvis driter jeg i din mening! Bra du klarer å "oppdra" katten din da Folk driter i meningen din og, så drit i å skriv den her! Lag din egen tråd om hvor fæle katter er, eller regg deg på et dyreforum! Denne tråden handlet ikke om grusomme dyr, bare en søt katt i en felg. Om du synes den er søt eller stygg er opp til deg, men å utbrodere det på den måten du gjør er unødvendig og i strid med forum-reglene. Hadde jeg vært admin hadde du gått på hue og rævva ut av forumet for å "spamme" slik du gjør. Men nå skal ikke jeg ta opp mere plass i denne tråden, jeg likte katten, jeg likte bildet, og det var det tråden handlet om. Dette er et diskusjonsforum, men man skal holde seg til reglene, og en av dem er å holde seg on-topic.
///Mysild Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 nå skal ikke jeg si noe, men du sier vi må holde oss til topic her, så lenge du får sagt den siste slengkommentaren...
patricko Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Katter har jeg hvertfall ingenting til overs for. Mer en en gang jeg har tatt naboen sin i å ligge på panseret mitt. Ikke så artig at katten skal bruke bilen som et klatrestativ. Riper å poteavtrykk gjør seg ikke akkurat. Jeg tar d jeg har for hånda å kaster etter. Det gjelder både katta å naboen, like mye galt med de tullingene som skal ha huset fullt av disse skadedyrene.. Folk som kaller katter for skadedyr, burde vel egentlig holde munnen sin lukket, for hvis man greier å oppdra en katt til å bli skadedyr, da er det minst like mye galt med deg som med naboeb din... Heldigvis driter jeg i din mening! Bra du klarer å "oppdra" katten din da Folk driter i meningen din og, så drit i å skriv den her! Lag din egen tråd om hvor fæle katter er, eller regg deg på et dyreforum! Denne tråden handlet ikke om grusomme dyr, bare en søt katt i en felg. Om du synes den er søt eller stygg er opp til deg, men å utbrodere det på den måten du gjør er unødvendig og i strid med forum-reglene. Hadde jeg vært admin hadde du gått på hue og rævva ut av forumet for å "spamme" slik du gjør. Men nå skal ikke jeg ta opp mere plass i denne tråden, jeg likte katten, jeg likte bildet, og det var det tråden handlet om. Dette er et diskusjonsforum, men man skal holde seg til reglene, og en av dem er å holde seg on-topic. Hva veit du om det? ser det er flere her som deler min mening, folk har forskjellige derfor det kalles diskusjonsforum
jensemann23 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Katten i felgen på side 1 var kjempesøt! Punktum
Alecken Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Katter har jeg hvertfall ingenting til overs for. Mer en en gang jeg har tatt naboen sin i å ligge på panseret mitt. Ikke så artig at katten skal bruke bilen som et klatrestativ. Riper å poteavtrykk gjør seg ikke akkurat. Jeg tar d jeg har for hånda å kaster etter. Det gjelder både katta å naboen, like mye galt med de tullingene som skal ha huset fullt av disse skadedyrene.. Folk som kaller katter for skadedyr, burde vel egentlig holde munnen sin lukket, for hvis man greier å oppdra en katt til å bli skadedyr, da er det minst like mye galt med deg som med naboeb din... Heldigvis driter jeg i din mening! Bra du klarer å "oppdra" katten din da Folk driter i meningen din og, så drit i å skriv den her! Lag din egen tråd om hvor fæle katter er, eller regg deg på et dyreforum! Denne tråden handlet ikke om grusomme dyr, bare en søt katt i en felg. Om du synes den er søt eller stygg er opp til deg, men å utbrodere det på den måten du gjør er unødvendig og i strid med forum-reglene. Hadde jeg vært admin hadde du gått på hue og rævva ut av forumet for å "spamme" slik du gjør. Men nå skal ikke jeg ta opp mere plass i denne tråden, jeg likte katten, jeg likte bildet, og det var det tråden handlet om. Dette er et diskusjonsforum, men man skal holde seg til reglene, og en av dem er å holde seg on-topic. Hva veit du om det? ser det er flere her som deler min mening, folk har forskjellige derfor det kalles diskusjonsforum Enig her. Folk har forskjellige meninger.. det kommer du til å forstå når du blir eldre enn 14.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå