Haug530D Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Har 4 stk stålfelger med dekk i dimmensjonen 225/60 R15 Dekkene har ca 4-5mm mønster igjen, vet ikke om de er brukende, 2 av dekkene mangler luft, lurer på om det ikke kan stå en skrue i det ene. har tatt noen bilder, det er litt rust, men personlig så synes jeg bildene forsterket inntrykket av rust, det jeg mener er at jeg synes de ser bedre ut i virkeligheten. men det er bare til å by utfra bildene, de skal uansett bort, den som vil ha de må hente de selv, på Bømlo i Hordaland. Lar budrunden gå til fredag kl 16.00 Kan vel være greitt å ha piggdekk på, passer E34, muligens E28 også. Her er bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 ingen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå